2013. szeptember 30., hétfő

Hatooo..Hetfo van :D

Sziasztoook :D
szovall..Hetfo van..hat tipikus hetfo,a napot untam ,az ido meg olyan ratyi,hogy mar csak hazavznia kene s minden szep lenne..unatkozom! ertitek ezt?? szornyuseg,szabadidom van ! SULI! kozben es en unatkozva itthon kell uljak mert kint olyan az ido,hogy fuj -.- na de legyunk pozitivak..a szamok letoltese laptopra nem is olyan rossz elfoglaltsag :D ne meg ekozben a Rajzolas es Festes nagy konyvenek tanulmanozasa sem az..ekozben meg persze el el majszolodik egy egy kocka csoki..jo fogyokura de csak kicsit,na kell a boldogsaghormon,most kivetelesen szabad! :< s nem azen hibam..pff..ferfiak..na de mindegy,nem akarok rola beszelni,inkabb..holnap kezdodnek a gitaroraim..azaz,csak megbeszeles lesz,an de nem gond,igy legalabb hianyzok az info felerol amit csepett sem banok.A Power Pointot vesszuks,es irto unalmas :/ na meg persze mivel hetfo van szokas szerint az agyhoz volt reggel regadva,s aztan mikor kileptem az utcara akkor meg legszivesebben a szobahoz ragadtam volna,mivel rettenetesen hideg van,az ember mar azt se tudja mit vegyen fel,a teli kabat meg korai,de az oszi meg nem eleg meleg..nagy dilemma xD mondjuk en attol meg minden buntudat vagy megbanas nelkul vettem ele a teli salamat,ami igenis jo meleg volt! HA! :D Vegre van hangfal az osztalyunkban,osztalyunk egyetlen jelen levo fiu tagja meg egyben padtarsam szerelte be,ma felvaltva tettuk fel telefonjainkat s raktuk fel az eppen nekunk tetszo szamokat,nagy party volt xD :) aztan meg angolon ramjott a rohogogorcs..fogalmam sincs,hogy,szerencse,hogy az angol tanarno eppen kilepett a naploert..mert valahogy egy fuldoklo fokara hasonlithattam..mar nem tudom mitol kezdtunk el rohogni,a vegen mar csak csapkodtunk ossze-vissza s nyeritettunk,a hasam is fajt mer tole :)) hihetetlen,hogy egyes emberknek milyen rohogese van,mondjuk egyik baratnomnek rohoges fokozatai vanna,ha kicsit vicces,felnyekken,ha kozepesen akkor "haaaahaaaa" ha meg nagyon vicces akkor elkezd kattogni mint a kavefozo xD errol eszembe is jutott egy video :D
Nektek melyik?:D en ma a "Lose control" voltam :)) hat de tenyleg nem birtam magammal,persze a mellettem ulok csak neztek ,hogy "mi van evvel is??" de nem tudtam mit tenni ellene xDHu..ma egeszen feldobodtam..bar inkabb kicsit zavarodott kedvemben vagyok..olykor jol olykor rosszul olykor eg zakkant..s ez persze csa egy ember miatt van..de aaa..megint tema..talan majd egyszer elmeselem nektek..de meg nem,tul friss :) Na jo de en asszem megyek is :D jol esett irni,s neharagudjatok,hogy ilyen ritkan irok mostanaban,de igyekszem :3 Legyetek jok! 
Udv,Almodozo.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése