2013. október 1., kedd

A tori es en :)

Sziasztook :D nem tudom,hogy csak en vagyok-e igy vele..de szerintem a legkacinfantosabb tantargy mind kozul a tori ,legalabbis szamomra,ket oldal kicsit fuzet vazlatokban! es egy oran keresztul kellett bamuljam,hogy valami bemenjen a fejembe,mintha az agyam valamiert nem fogadna be azokat az infokat amik torivel kapcsolatosak..nem tudom de nm szeretem,hiab,hogy az Oszi tanitja,ot szeretem csak epp a valaszott tantargyat nem..jooo nem mondom,hogy rossz dolog,mert meg ott voltak azok a regi idok mikor meg konnyen be ment a fejembe de most? haaat..na,valamiert nem megy pedig en figyelek tenyleg..csak egy ido utan megszakad a kapcsolat velem s a kulvilaggal elbandukolok egy kicsit s mire mar odafigyelek teljesen masrol van szo s oda a "na ezen az oran figyelek" tervem..no de nem baj,biztos nektek is van olyan targyatok amit az agyatok valamiert nem akar befogadni,nekem a tori az >< Huh..erdekes,hogy az ember mennyit tudd beszelni egy adott dolgorol nem?:)
Amugy a mai nap is jo volt,persze el kell tekinteni attol,hogy 7-tol 3-ig ott ultem suliban..s ,hogy tele voltunk nehez orakkal..egyik szunetben aludtam is egyet xD de nagyon jol esett,csak aztan mivel ujjonan erkezett hangfalaink vannak amik pont az en padom kozeleben vannak,azert mikor egyik draa osztalytarsam ugy dontott tesz valamit engem felvert kellemes almombol amiben ott voltak az osztalytarsak,egy medve valamin szorfdeszkak..aztan,hogy azon belul meg mi..fogalmam sincs,utalom mikor almodok valamit felbredek de mar nem emlekszem semmi,rossz erzes tud lenni,foleg ha erzed ,hogy valami eletbe vagoan erdekes alomrol volt szo.:) mondjuk okee..lehet,hogy egy alom amiben szorfdeszkak meg medvek vannak nem valami erdekes..de volt mar pelda arra,hogy megalmodtam a "szoke hercegem" s erre meg nem emlekszem ,hogy nezett ki :)) fail,ahogy egyik haverom mondana..
Na de megifgyeltetek megint mennyit mondtam ossze-vissza..talan az teszi,hogy orak ota nem beszeltem szemelyesen senkivel s ilyenkor meg dol belolem a szoveg rendesen.
Na jo de megyek mostmar,asszem kimondtam magam nagyjabol >< de ha meg eszembe jut valami ne feljetek mert jelentkezem :DLegyet jok! Szep estet :*
Udv,Almodozo.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése