2013. szeptember 12., csütörtök

Faraszto nap :)

Sziasztok :) tudom megint keso esti bejegyzes,de nem akartam ugy lefekudni ,hogy e irjak :) Ma lejartam a labam emberek,kimentunk nehanyan itt egy kozeli varosba lofralni :) az jo volt..azaz volt egy nagy hatranya aztan de az nem lenyeg..utana meg kivettuk a szemuvegem a szemeszetrol :D
kicsit rossz minoseg mert mar keso van s webkamos :) 

mikor feltettem mintha egyet valaki alitott volna a felbontasaon,minden olyan reszletes lett meg siznes wow *o* le se vettem nagyon azota,csak akkor amikor probaltunk a darabunkhoz amit honap vegen adunk elo ,akkor sajnos nem lehetett rajtam mivel maszkot hrodok akkor kozben s nincs a jelmezben benne stb.stb..na de az egyik legnagyobb hatranya a zsufolt napnak a fajo lab es faradsagon kivul az ,hogy nem beszelhettem valakivel akivel szerettem volna,de lagalabb o keresett,csak sajna nem voltam gep elott :( de majd remelem sikerul beszelnem vele holnap..azaz ma..xD Hat igen..gondolom itt sejtitek nagyjabol mirol lehet szo..hmmhmm..de ezt majd egy kulon bejegyzesben..talan..:>Jo ejszakat nektek ;)
Udv,Almodozo.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése