2013. szeptember 11., szerda

Spagetti :D

Sziasztok :) most nagyon furi bejegyzes kovetkeziknagyon ehez vagyok ugyhogy gondoltam irok a spagettirol ami epp kint keszul xD na jo de komolyan :) mi a velemenyetek az olasz konyharol?:D En abszolute rajongoja vagyok..egyszeruen minden hires jellegzetes olasz kajat szeretek :) Pizza,Spagetti Lasagne <3Na ha meg igyis belegondolok igazabol Italia az az orszag ahova ha most nem is de ha felnovok eljutok :) az valami csodalatos,hogy mi vannak ott :D s a nyelv is olyan szep,ha meg barmilyen nyelven beszelhetnek ez lenne az :3 Na de vissza a kajara,igazabol a spagetti az abszolute kedvencem <3 a sajtos nyamm :) nagyon sajt bolond vagyok mondjuk az holland termek :) de hasznaljak spagettihez yaaay :)) na jo ez egy erossen ratyi bejegyzes volt ><
Szeretemazolaszkajat<3
Amugy megjartam a szemeszeten,azt mondta a doktorno,hogyha utcan nemis de tablanal meg gep elott hasznaljak szemuveget :) szerintem utcan is fogom mert oszinten szolva nekem nagyon tetszik :D kar ,hogy holnapra lesz csak meg de meg ennyit ki lehet birni nem? amugy me a bal szemem 0,75 s a jobb pedig 0,50 :) de mar varom,hogy vegre tisztan lathassak :D mikor kiprobaltam a lencseket mikor a szemem nezte olyan fura volt,de tiszta :) Na jo de en akkor megyek is :) maj holnap csinalok kepet a szemcsirol :D Addig is legyetek jok!
Udv,Almodozo.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése