2013. szeptember 8., vasárnap

Fogyokura :D (part 2)

Sziasztok :D gondoltam belekezdek a fogyokura tema masodik felebe :) arra is gondoltam,hogy amikor mar komolyabb erdemenyeim vannak..talan kulon menupontot is keszitek neki :D na de egyelore kovetheto lesz bejegyzesek formajaban :) Szoval..nemtudom haladtam-e..mivel csak ket hete csinalom,viszont a napi 80 guggolast betartom,s erzem is mivel mar sokkal konnyebben megyek fel nagyobb lepcsosorokon meg hegyen,mivel a varosnak a felso reszen lakom ezert minden nap meg kell masznom,s mar nem is okoz nagy erofeszitest :D ami pedig a kajat illeti..na az kisse rizikosabb de szep lassan leszokok az egeszsegtelen taplalkozasrol :) amugy hoztam egy nagyon jo tippet ,ha esetleg osztonozni szeretned magad :) irj egy levelet onmagadnak,amiben leirod a 10 okot amiert jo lenne lefogynod,utana meg egy-ket tippet ami segithet.:) ezek utan ragaszd fel peladul a szekrenyed ajatajanak belso reszebe s igy minden naptalalkozol vele :)szerintem mukodik :D aztan a torna..nos en mikor kezdodik a suli szeretnek zumbazni mivel regen csinaltam es nagyon szerettem :) mivel ad egy kis erzeket a tanchoz es fogysz is tole :D szoval ne adjatok fel mert biztosan fog sikerulni,engem egy kep osztonos erossen :) meg is mutatom :D

Erre gondolj mindig!:)
Na jo..ez mondjuk inkabb szlogen,de szerintem elegge osztonzo :) s gyakorlatilag ez a legfobb oka amiert szeretnek jobb alakot magmnak,hogy vegre ugy nezzek tukorbe,hogy ne ez legyen a hiba am szurja a szemem hanem mondjuk az,hogy nam all jol a hajam vagy,hogy van egy uj pattanasom >< bar inkabb a haj,azt meg megoldom hamar xD Hmmm..meg mit is akartam?.. jaj igen!A heten olvastam egy cikket egy lanyrol/norol,aki egy ev alatt adott le 40 kilot csupan tornaval es szenhidratmentes dietaval,akinek nem tiszta az nagyjabbol annyit tesz,hogy mellozod a lisztes eteleket,meg meg aprobb dolgokat de a lisztben elegge sok van,nos.en nem eszem sok kenyeret..max szendvicshez,de at szeretnek valtani barna kenyerre azt amugy is sokkal jobban szeretem,olyan jobb ize van a kenyernek :) meg persze ilyenkor sok zoldseget ,gyumolcsot es sovany husokat kell enni,meg persze halat :D visszaterve a lanyhoz/nohoz,keszitett egy giffet is,amiben onmagarol keszitett kepeket az ev soran minen lathato eredmenynel ,szerintem deicseretes
De ugye milyen cuki arca lett?:) ez a kep meg nagyon osztonzo :) Na de mare ebbol ennyi is lenne :) majd ha megint lesz evvel akpcsolatban ujj infom jelentkezem vele,addig is a fogyozoknak kitatast! Megcsinaljuk! aki meg nem annak csak igy tovabb!:)
Udv,Almodozo.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése