2013. szeptember 21., szombat

Nos hat akkor..

Sziasztoook :D eloszro is bocsanatot szeretnek kerni amiert a heten nem igaza jelentkezem...nos ennek az oka az lenne amit az utobbi bejegyzesekben emlitettem,de ettol fuggetlenu igerem visszaterek a gyakori bejegyzes irashoz..egyeduli dolog ami ebben jelenleg gatolhat az a suli..:/ eh..na de mindegy.
Nos elso het..haat nem volt rossz,sot egyszeru is volt mivel semmi hazi meg lecke..csap epp tavalyi ev ismetlo dolgozatokat kell irnunk hamarosan de elso hetes volt..mondjuk ez logikus.Persze a hatranya az volt,hogy nagyon untam tenyleg,szegeny tanarokat is megertem,hogy nem tudtak ertelmes orat tartani,hiszen elso oran ok is tudjak,hogy szemetseg lett volna tanitani,viszont igy unalmasabbanl unalmasabb temakat hoztak,s a szokasos sablon szovegek mar a konyokunkon jottek ki na de errol is ennyit.
Ami pozitivum..haaat,szuk felora es 22.-e lesz,ami azt jelenti,hogy vegre betoltom a 16-ot eljen eljen,errol a napomrol majd kulon irni fogok este ha lesz idom persze :) de remelem.:3Amugy mar nagyon varom,hogy vajon mit tartogat nekem a holnap,bar szerintem sokan sejtitek,hogy mikre celzok ez alatt :'> Na jo..de amugy rajottem,hogy a szulinapokat igazabol nem is kell ugy felfujni,max csak a NAGY szulinapokat mint a NAGY 18-as meg a NAGY 30-as stb stb :D 
Nos amire meg ki akartam terni az az,hogy jott egy ujjabb kedves e-mail,amit koszonok szepen,mindig nagyon nagy orommel olvasom el oket,es erzem,hogy igenis van ertelme irni :) nagyon boldogga tesz!
Ha az a bizonyos valaki olvassa ezt,akkor KOSZONOM :3
Na jo de akkor most ennyi is lenne,mar az 00:00 kivarom ,hogy legyen izgalmasabb,s amugy sem tuok addig aludni meg,lefekves utan minimum feloracskat szoktam gondolkodni az elet nagy dolgain :P
De mostmar tenyleg megyek,szep almokat es kitartast tovabbra a sulihoz :3 
Udv,Almodozo.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése