2013. szeptember 9., hétfő

Old School szemuveg..:)

Sziasztok :D ma elmentem a szemeszetre programaltatni,mivel mar honapokkal ezelott eszrevettem,hogy nem latok tavolra,s nem igazan tulajdonitottam neki nagy figyelmet..mostanaig mig nem kezdett mar el idegesiteni,hogy az embereket nem ismerem fel az utcan csak mikor mar majdnem az orrom elott vannak xD igy ma a baratnommel bementuk es Szerdan megyek is,hogy lassam milyen lencsre lesz szuksegem :) viszont nem birtam ki,es mar keretet is valasztottam :3..bevallom nem mindig volt a kedvenceim kozott,azt gondoltam rola,hogy nem illik hozzam..de mikor feltettem nehany masik proba utan,rajottem,hogy az Old School szemuveg all nekem azok kozott a legjobban,s nem is olyan draga :) mindenkepp valami lyant szerettem volna ami nem hordok ketsegekkel akkor sem ha eppen folyamatosan hordanom kell a szemuveget,s meg fel is dobja kicsit a stilusomat :) ugyhogy mondhatni mar varom ,hogy meglegyen :D.Habar belegondoltam ,hogy masok mit fognak gondolni mikor felteszem mivel nem tartozom a "plazak" koze..de vegul is nekem azert kell ez mert tetszik s mert ez allt a legjobban,plusz a no is azt mondta aki ott volt,hogy az arccsontom miatt ez a legjobb,igy mar nem erdekel.Igy egy jo tanacs a vegere :D ha ti is neha meginogtok mert feltek masok velemenyetol gondoljatok erre:" en most tenyleg szalasszak el egy lehetoseget mert massal foglalkozom?" s ez igy van,egyszer elunk,igy nem szabad kihagyni dolgokat mert masnap eppen szemet szur *pa-dumm-ts* Na de akkor most ennyi is estere :) epp csak el akartam mondani mivel mar izgatott vagyok miatta :D Nektek szep estet s holnap jelentkezem :)!
Udv,Almodozo.
Ilyen ne :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése