2013. szeptember 6., péntek

Macska mania :D

Sziasztok :D na ma gondoltam beszeljunk a macsakakrol,mivel ma talalkoztam egy nagyon edi kiscicaval amikor ikere mentem,s elojott a macskaimado leanka belolem xD van kepem is rola s vele :D amit meg is mutatok..azaz csak kulon rola..mivel magamrol nem fogok meg egy jo darabig kepet mutatni.:) Nm miattatok..de igy batrabban irok,hogy nem tudja senki,hogy ki is vagyok valojaban :) Na de akkor macskak :D Ti szeretitek oket?mert en imadom <3 persze ugyanugy a kutyakat is szoval mindektto parti vagyok en :) de ma macskas vagyok inkabb :3 modjuk igazsag szerint nekem kutyam van :)) de ha felnovok tuti lesz macskam is :D szeretem mert lusta bujos allat :)Szoval valami hozzam hasonlo xD na de nektek van macskatok? ha igen kuldjetek kept rola,s persze kozze is teszem majd :D ne de akkor mivel cicas vagyok ma,a keptarat frissitem szokas szerint 10 keppel,persze most macskassal :D Na s akkor megmutatom mar a kedvenc macskas videomat is,s azt a kiscicat amit ma kaptunk :) Na de akkor mara ennyi is lenne :D
Remelem jo napotok volt,s meg jelentkezem :) (bocsi a sokszor hasznalt "macska" szo miatt xD)
Udv,Almodozo.
Video:Ez olyan edeeeeees <3 <3 <3
A kiscica amit ma kaptunk:
Fernanadaaaaaaaaa <3



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése