2013. szeptember 10., kedd

Oszi oltozkodes..na meg egyenisegek :)

Hellooooooo :D,hogy vagytok?en jol :) most jelenleg semmi konkrettal nem keszultem,epp csak irni szerettem volna mivel hianyoltam..de mar gondolkodom mit is.:) hmm,legyen valami csajos :D szovallllll..:> ti szeretitek az oszt? s ha igen miert?,en peladul azert mert kellemes ido van s mert melegen kell oltozni,de nem ugy eszkimosan melegen hanem kenyelmesen melegen :) ezert gondoltam beszelgessunk oszi kedvenceinkrol :D a pulcsikrol,meg kottott meleg felsokrol :3 nyammi ^^
Tegnap talalkoztam egy egyik legjobb baratnommel aki nemreg jott haza,mivel dolgozni volt :) es beneztunk egyik turiba ahol minden nagyon olcso mivel nyari keszletet cserelik le hetfon az oszire (ott a helyem) na s volt akkora mazlink,hogy mindektten kaptunk ket szep darabot,en egy csikos oversized pulcsit,bisszagombolt ujjakkal,s egy hosszuuuu kardigant :D imadom a hosszu kardiganokat :D olyan...otthonias hangulatot ad :) a  baratnom meg ket puha geppel kotott felsot :) egy naracsargat :D s egy kremszinut :) ilyenkor szeretem a turkalokat jarni,mikor cserelik le a nyarit mert minden olcso,s azert kerulnek nagyon jo oszi dolgok is :D Na de visszaterve :) a szinek,ilyenkor szeretek az osz szineibe bujni :) szoval,sarga,narancs,kremszin,zoldes,barna,piros :3 s ezeknek minden arnyalata :DMost peldaul egy mustarsarga salat kene keresnem,valami puha anyagbol :) s meg ott vannak a csosalak <3 az oszt mar csak azert imadom mert salas szezon :) s en IMADOM a salakat :D minden felet ,de leginkabb a hosszu,nagy es pamut salakat szep mintakkal vagy epp szimplan :),mondjuk jelenleg abbol is elegge kifogytam,ugyhogy kell turnom azt is,tegnap lattam is egy turkaloban szepeket :) az,hogy ujjonana elegge draga szokott lenni,nem mindenhol,de ez egyik ok amiert imadok turkalokba jarni az az,hogy egyedi dolgok vannak,szoval erossen ritkan fordul elo,hogy valamivel szembe menj az utcan ,velem meg soha nem.De remelem nem is fog :D egyenisegnek kell lenni,ez a baratnoimtol tanultam meg :) es igazuk van,egyeninek lenni jo,ha mind egyformak lennenk unalmas lenne a vilag,jo persze vannak ma is masolatok pl. most nalunk a varosban nagyo divat az ilyen "muveszlelek" stilus,ami annyibol all,hogy Bob Marley kell halgass,verset kell irnod,ne szedd ki a szemoldokod ,mezitlab jarj nyaron, szeresd a rasztat es ossze vissza mintas uccokat vegyel,nem mondom a ruhak szepek..de en szemely szerint nem szeretem Bob Marley,biztosan nagyon tehetseges enekes..de nem az en kedvencem,aztan a versek,jo tiszteletben tartom masoknak a hobbijat meg szenvedelyet ,sot egyik baratnom pl. nagyon jo verseket ir,amiket szeretek elolvasni,de en nem vagyok az a tipus aki most irna oket.Inkabb rajzolok,festek s minden ehez hasonlo :) huu..de eltertem a fotematol,de valamiert ez most jobban tetszik nekem :) akkor folytassuk ezt,nos..rengetek fele stilus van amit en tisztelek,de szerintem a legjobb stilusfajta az te magad lehetsz,ha az amit te epp szeretsz felvenni vagy csinalni az hozzatartozik egy fele stilushoz az nem gond,de nem szeretem a klonokat! Igy senkit sem erdekes megismerni,mert egyertelmu,hogy mit szeret,mit hallgat s mit csinal szabadidejeben..s akkor meg mi jo van ebben?Nagyon sokaig mikor baratokat kerestem,igyekztem az o izlesuk szerint vislkedni..de rajottem,hogy ha azok a baratok engem ugy szeretnek..akkor ok nem is engem  szeretnek,hanem onmagukat egy masik kiadasban,igy a mostani barataimmal abszolut onmagam vagyok :) elter a velemenyunk ,sokszor is,de ez igy jo,mindig van valami uj amit a masik nyujthat neked ,s mindig okozhat neked meglepetest :) de ha ugyanolyan mint te..annyi erovel mar baratkozhatnal magaddal is..jo persze ido kellett mig rajottem,hogy ez igy jo ahogy most van,de megerte :) mert kereses kozben nagyon kulonleges emberekre akadtam,s uzenem nekik ha ezt elolvassak ,hogy *pacsiii* xD na,de a lenyeg,hogy egyenesigeket kell keresned masokban es onmagadban is :D.
Legy mas!:)
Szoval most ennyi is lenne..fuu de sokat irtam >< de nagyon jol esett :D meg iras kozben is rajottem dolgokra :) amugy nem hinnem,hogy divattal kapcsolatos dolgokrol fogok irni,hiszen most igy elgondolkodva rajottem,hogy minek irjak divatrol? amikor mindenki azt kell hordja amit o akar?:) legyunk a magunk divatdiktatora :)) de filmesen hangzott ez xD na de igy van!:) oke,.akkor meg szerintem  hamarosan jelntkezem,de addig is kellemes napot es legyetek jok!
Udv,Almodozo.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése