2013. szeptember 28., szombat

Legyunk boldogok inkabb :)

Sziasztoooook :D hetvege van..s iigen,bocsi,hogy nem nagyon irtam,el voltam erossen..de mostmar nem leszek egy ideig szeritnem..-.- na de akkor,hogy vagytok?:D en jol.epp iszom a kolat ami finomde sokat azert epp nem mert roncsolja a szervezetunket :)De miert irok en ilyeneket??xD voltama konyvtarba :D s kivettem egy hazilvasmanyt T.T egy kis szorakoztoto konyvet a Louis Renninsontol A macskam,a csaladom es a fiuk-at :) valamint ea Rajzolas es Festes Nagy kezikonyvet :DDDhamarosan abba fogok beleolvasni ^^ nagyon erdekesnek latszik,csak sajna egy hetre adtk csak ide mert olvasotemes konyv hi-hi.Na de a hetem..az visoznylag rendben volt,irtunk nehany ismetlo felmerot egy-ket taergybol s jovo heten remelhetoleg be is fejezzuk :) aztan,kezdodnek Kedden a gitar oraim ujra :D aminek nagyon orulok mert vegre be lesz hangolva gitarom..oke most nagyon hulyenek nezhettek,hogy idiota tud gitarozni de hangolni nem >< oke tenyleg igy van,be kell szereznem egy becsuletes hangolot mivel nekem csak a sipos valtozat van meg...aztan hamarosan itt vannak a rajzorak is amiket mar nagyon varok :3 s jovoheten meg egyik legjobb baratnomnek szulinapja :D lesz buli is naluk aminek egyik foszervezoje lennek xD megtisztelo tenyleg :3 Mos,hogy irhattam kicsit s itt ott ossze-vissza fecseghettem,sokkal jobban vagyok mivel VALAKI miatt elegge rossz passzban vagyok es valoszinuleg leszek is..hatarozatlansag az emberek megrontoja,az egyszer biztos..na de nem is merulok bele a temaba,most,hogy kicsit jobban is vagyok :) Akkor most ennyi is lenne :) a varosban epp csokifesztival van :D szoval ida is lenezek a nap folyaman ^^ mar varom.Na de megyek is olvasgatni egy kicsit :3 szep napot!
Udv,Almodozo.
Ne hoztam most egy szamot is :3 olyan reg volt az is ^^

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése