2013. szeptember 17., kedd

Stand by :")

Sziasztok :D azt hiszem ,hogy ettol a delutantol en hivatalason is stand by modba kapcsoltam,nem is emlekszem pontosan mar ,hogy juttam el az ajtonkig..aki nem ertene,randim volt :3 mindig is akartam vegre beszelni errol a temarol ,de eddig nem nagyon tapasztaltam,hogy barmit mondhassak nos..lassuk :D
Mint tipikus elso randi,minden inkabb a beszelgetesen mult,kevesebb volt a fizikai resze,jo persze megvolt az a regen vart oleles meg puszivaltas (omammamiaaa) de inkabb csak beszelgettunk.Persze befutottak a kinos csendek,de azok mindig jelen vannak szoval nem estem panikba :)Aztan persze ott voltak az aranyos dolgok meg a viccesek,de nagyon jol ereztem magam.A legjobban a vege tetszett mondjuk,mikor a hazunk elott hosszasan megolelt es hozzabujt <3 huuu :">>
Na jo most ennyi is volt mara..tenyleg nem megy az agyam :)) vege caput,finito :)) na jo,igerem nektek osszekapom magam! Na de addig legyetek jok,es jo ejszakat :3
Udv,Almodozo.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése