2013. augusztus 6., kedd

Nincs magyar karakterem T.T

Hello..elore is bocsi amiert ilyen kesore irok,masodszor  meg azert,hogy nem magyar karakterekkel,most laptoprol vagyok ..s  azon nincs sajnalom,na az ok amiert nm irtam az,hogy el voltam menve taborokba amik szuper jok voltak..de egyet tanuljatok meg! A Ferfiak olyanok,hogy kedvesek egy.. darabig aztan lessz valami "Klikk" bekattannak s teljesen onmaguk ellenteteve valnak..pfff de utalom az ilyet..na de hanyagoljuk,reg estek dolgik ilyen rosszul..talan mert tartoztattam onmagam attol,hogy elbizzam magam ilyen teren..na de nem igazan szeretek ilyenekrol beszelni..de azert jol esik..kedves volt..aztan nem..de remeljuk rendbe jon s lehetunk ujra baratok..tobb ugyse :) na de mar..haat..ODFIEs szinjatszo ami szuper jo volt :D a satortol eltekintve..nem vagyok en satorba valo XD de legjobb csapat dijjat haza hoztuk ugyhogy csucs :)
Na de van kedvenc bandam :d vegre,eddig nem tudtam melyiket szeretem,de megvan :D Maroon5 <3
S toluk kedvencem a Stereo Hearts
Imadom oket,egy Holland (az a bizonyos srac) mutatta,s semmi koze hozza..de nagyon tetszik,reg kerestem a szamot s nem tudtam a cimet :)) annyi jo szamot tudok csak a cimet nem sajnos :) Na de en mostmar megyek is..nem jut tobb dolog eszembe..de kesobb meg lehet irok..s egy ideig magyar karakter nelkul..na de addig is legyetek jok s hallgassatok Maroon5-ot megeri <3
Udv,Almodozo.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése