2013. augusztus 26., hétfő

3 het O.o

Sziasztok^^..tudjatok kezdett elkapni a ketsegbe eses..mivel erzi hamarosan minden egyes porcikam,hogy meg csak 3 het van sulikezdesig..ami aazzal jar,hogy bye-bye 12-ig alvas,bye-bye egesz napos lazulas s szorakozas s hello-bello tanula,koran kelles es "kedvenc" tanar...Na de ha mar volt evvegi hajra..akkor legyen egy vakacio vgi hajra is.aztan lesz sulikezdos bejegzes is..de ne siessunk annyira,de azt elore megigerem,hogy hozok nektek fuzet dekoralo otleteket,meg,hogy kezdjuk jol azevet tippeket ;) Na de,hogy toltsuk el akkor az elso ket hetet ami meg maradt,mert sajnos az utolso abbol fog allni (mint szokas szerint),hogy neki allok olvasni XD jaja..meg mindig nem olvastam semmit sem T-T" de na ez mar megszokott minden nyar elejen eldontom,hogy elso heten neki allok aztan alahogy elso heten masodikat csinalok belole..abbol harmadikat s igy tovabb..Hat..na de terjunk vissza az alapokhoz..nos szerintem a legofntosabb,hogy a maradt szabad idotokben azt tegyetek amit egsz nyaron meg akartatok de nem tetetek meg,en peladul a baratnokkel jarni szertnem a kozeli varosokat vonattal,s ott meg szorakozni varost nezni,vasarolni stb..szoval a szokasos csajos dolgok,mert hiaba,szeretem a varost ahol elek..de kozben kicsit unalmassa valik szamomra.Aztan meg szertnek elmenni a varosi tohoz,hogy hajokazzak :D Na meg persze,hogy rajzolgassak,plusz mg jovok nektek egy vazlattal nem feljtettem le..ki vagyok lapbol fogyva de ma megyek szerzek :) Aztan szertnek kesziteni egy alomfogot :D tok konnyu..marmint a videoban a csaj konnyen ossze dobta..csak menni fog nekem is ><,s akkor meg ott van,hogy menjek el oszi cuccokert meg szezon elott mert olcsobb s nem kapjak el elolem a jo dolgokat :D tudjatok turkalo parti vagyok :> sokkal izgibb olyan mint egy kaland s te keresed a kincset..oket kisse ratyin hangzik de igy van :))..de ha jobban belegondolok..vegyuk az elonyeit a szeptembernek..nos jon az "Igy jartam anyatokkal" 9-ik evadja :DDD Aztan,talakozol sok emberrel a suliban akikkel nem volt alkalmad nyaron osszefutni :),szeptemberben meg ottvan meg,hogy..ohmm..Szulinapom van *self-five* :)) oke na hagyjuk az egoizmust >.<" s ize a sulinak az elso honapja meg tok zsir,..addig csak a tanarok is lazulnak meg ,s ti meg meg javaban meselitek a nyari elemenyeiteket :) Fuuu..de sokat irtam :D de milyen jol esett :) jaaj :))) akartam mutatni valamit :))) egy tok zsir video :)) 10 oras..khm :> egy 20 percig hallgattam,probaljatok megdonteni a rekordomat ;) XD na jo akkor en megyek is,s meg irok,meg beszamolok arrol,hogy megy az utolso ket hetes hajra :D esetleg ti is elmondhatjatok nekem,a jobb oldalon feltuntetett e-mail cimen ^^ kivancsi vagyok ra :) Na jo de addig legyetek jok,s hajra ;)!
Udv,Almodozo.
XD

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése