2013. augusztus 31., szombat

Nem tudok aludni :/

Hello..ti is ereztetek mar,hogy annyira jol esne mar lefekudni ,hogy elmonyjon az alom aztan megint egy uj napot kezdjel mivel mar a facebook kihalt sivatag s az internet sem tartogat semmi ujjat? na en pont ezt erzem most..annyira unatkozom..de valahogy bejegyzesiras mindig is legfoglalt egy fele keppen.Veletek is elofordult mar,hogy este vagytok a legehesebbek? mert velem eleg sokszor :)) persze nem eszem mar ilyenkor s nem csak a fogyokura miatt,hanem mert amugy sem egeszseges :) Azzal szorakozom ilyenkor ,hogy kajakrol nezek kepeket :)) s kuldozgetjuk egymasnak a baratnommel aki szinten az ehseggel kuzd az ejszaka kozepen...Na de akkor beszeljunk a mai naprol :) Szombat,ugyhogy ma csalad napot tartottam,meglatogattam nagymamat s jott az unokatesom is :D s akkor talalkoztam az apussal :3 igen anyuek elvaltak..de ez masik bejegyzes lesz :D amugy mostanaban elgondolkodtam,hogy reg hoztam fel valami temat es arrol irjak..folyton magamrol fecsegek itt ossze-vissza..de igerem hozok uj temakat s nem foglak tobbet ennyit untatni folosleges dolgokkal :) nemtom miert, kifogytam,ugy mar lassan az iskola ami meg meg sem kezdodott mar szivja el az energiamat :/ de meg kell szoknom,amugy azoknak akik Hetfon kezdenek kitartast! Menni fog!Amugy vicces,mert mikor irok mintha egy kis hang diktalna a fejemben..de tok jo erzes :D na jo asszem kezdek vegkepp lemerulni xD Akkor asszem megyek bedugom a fulhallgatomat s megprobalok aludni,nektek jo ejszakat ha valaki olvassa meg ilyenkor is :D ha nem akkor legyetek jok,s meg jelentkezem!
Udv,Almodozo.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése