2013. augusztus 28., szerda

Hullocsillagok :)

Szejusztoook!:D mindig is akartam egy keso esti bejegyzest :D de izgi :3 na de..ohm..ami a valogatast illeti,akarmennyire tetszik a szerep..nem hiszem,hogy megkapom..nemtudom olyan megerzes,na meg izgultam is..s lehet eze jobban is tejesithettem volna az interjun..pedig de jo lenne :3 de bele s elem magam,ha megkapom szuper csucs..ha nem elek tovabb boldogan :) meg lesz majd biztosan eselyem ra :) Na,de estes bejegyzes,beszeljunk valami esti dologrol akkor..nektek van szerencse csillagotok?:) s hisztek a hullo csillag teljesiti a kivansagotokat dologban?Ha igen,most figyeljetek az eget,Agusztusan a legtobb a hullo csillag,neznem en is szivesen,de jelenlegi idojaras miatt,se kek s csillagos eg mostanaban,de azert jol jott,mar elegge szardt volt minden..de milyen tema mar ez is xD Na de visszaterve a hullocsillagokra :) kerestem egy kis erdekesseget rola :DMivel utalom ha valaki lop,nem masolom be :) csak a linket :) de olvassatok el ha erdekel,szrintem erdekes :) Hullocsillag Szerintem is gyonyoru jelenseg *-* Na de en akkor megyek is,jo ejszakat,s sok csillagot :)
Udv,Almodozo.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése