2013. augusztus 27., kedd

Fogyokura!:D(part.1)

Hello :) ugy dontottem,hogy vegre raszanom magam,es beszelek az engem elegge erinto problemarol..a plusz..az ember altalaban orul ha valamibol tobb van neki mint masoknak..na ebben az egy esetben en abszolut tagadom,na de ,hogy mi is a lenyege..ezentul ugy dontottem,hogy folytatolagosan fogok errol irni,azert,hogy evvel is tamogassam azoat akik ugyanebben a helyzetben vannak,mar sokszor neki alltam de mindig megszakadt..most pedig mar kezd elegem lenni belole,szoval belevagok...mar lassan gy hete,hogy neki alltam,nem mondom,hogy bele ugrottam,hanem csak fokozatosan raalitom magam,egyre kevesebb egeszsegtelen dolgot eszek,s egyre tobbet mozgok meg egy csomo vizet megiszok,de kell!:) Ha esetleg barmelyikotok is szertne neki allni,akkor nyugodtan irjon e-mailt s legyen a fogyo partnerem :D ketten meg tudjuk csinalni,csak nezem azokat a motivalo videokat a You tube-on.s arra gondolok,hogy "ezt en is megtudom csinalni" aztan meg jo ilyenkor nehez ellenalni,egy szelet sutinak,viszont akkor arra gondolok,hogy majd megeszem mikor mar nem okos problemat,jo nem azt mondom,hogy egybol elkezdek zabalni,attol eltekintve ha lefogynek vigyaznek magamra s persze a mozgast is hagynam.Itt nem csak a szamomra megfelelo alakrol van szo hanem az egeszseges eletmodrol :) a tested megerdemli,hogy jol banj vele,o meg cserbe neked jo kozerzetet es egeszseget as majd :) na errol akkor ennyit..most meg nagyon nincs mit meselnem rola,mivel nagyjabol elmondtam mindent de majd havonta-hetente jeletkezem rola,de persze ha kerdesed van e-mailben elersz.Legyetek jok! a fogyokurazoknak kitartast,es aki meg nem vigyazzatok magatokra :)
Udv,Almodozo.






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése