2013. július 8., hétfő

Karmin:)

Sziasztok :D
Újra itt a Hétfő,s a hetet egy csodás "ne csináljunk semmit" nappal kezdem,miért..mert az jó (?) Na de hagyjuk  hülyeséget,hogy telik nektek a nyár? Nekem eddig elég lazán,mondjuk a hónap folyamán lesz érdekesebb,tábor,színjátszó s hasonlók..s aztán szept.8 Budapest *-*..na de nem is bőcsködöző tovább..nem az én formám.Holnap fodrász..s esküszöm félek,nem tudom miért úgy csinálok mint aki még életében nem ült fodrásszékben :))valami ilyesmi lesz csak hosszabb,kell valamit kezdjek vele mert az eleje a fejemnek lapos,mint egy spániel XDHmm...le kéne töltenem valami számokat a telefonomra mivel alig van rajta 40 s az nekem kevés főleg,hogy hamar megunom őket.Most Karmint hallgatok :D a barátnőmmel őket szoktuk hallgatni és nagyon jóók :D Az együttes egy nőből Amy és egy férfiből Nick-ből áll,akik amúgy együtt is vannak.Emlékszem akkor bukkantam rájuk amikor ilyen feldolgozásokat hallgattam :) szoktak számokat is feldolgozni,de vannak saját dalaik is ami szintén nagyon jók :D mutatok is párat :) s megyek is aztán még leszek.Puszi.
Üdv,Álmodozó.
Remélem tetszenek ^^

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése