2013. augusztus 30., péntek

Kinai uzlet nezo :D

Hello-Bello :D hogy vagytok?:> nem reg rendeltem szegecseket a netrol ,nagyon belejuk szerettem :)) maris nekialtam e farmer kabatom gallerjanak xD csak az a kar,hogy csak 50db. van :/ na de ennyit errol,ma gondoltam egy csajosabb bejegyzesre,igy a szegecseke kihoztak belolem :)) na de akkor vagjunk bele :) Ma elmentunk a baratnokkel egyett az uj kiniai uzletebe,hat igen latszott,hogy kinai,mert tele volt jocskanvacakokkal,pl egyik kosarban csak gumi kigyok (?!) voltak,de egyikuknek tamadt aza brillians otlete,hogy egyet veszunk majd s az lesz az osztaly kabalaja.Ami az uzletbol leginkabb lefogalat minket azok a salak voltak :D nagy salmaniasok vagyunk mind,ezert mindegyikunk elrejtett maganak egy-ket szep darabot :) en egy ameriaki zaszlo minatasat,s egy viragosat tettem el jo legalul,hogy ne kapja meg senki,aztan mikor keritettem egy kis zsebpenzt megyek s megveszem :D itt az osz a nyakunkon,ezert kene is sal mar a nyakunkra *pa-dumm-ts*Persze nem mondom,hogy csupa vackokkal volt tele az uzlet,mert peldaul voltak vagany telefontokok,ketten neki is estunk a turkiz kekenek mert az a kedvenc szinunk.Aztan sok szep taska is volt,csak persze mind tudtuk,hogy csupa muanyag az egesz :-j aztan ami meg erdekesebb volt a smink volt,de innen csak a szemceruzat vallaltuk be,azaz vallalta ket baratnom,nekem nem volt penzem akkor nalam.Csoro vagyok :)))) na de egeszeben jol ereztuk magunkat.De meg vissza kell ternunk a salakert!:D
S hoztam megint egy szamot :D ez nem u,csak mostanaban ezt hallgatom inkabb :3
Na igen :) emelekszem ez ment egy csomoszor szinjatszo talalkozon is :) nosztalgia.
Milyen reg is volt mikor utoljara kerdeztem rolatok..ti miket szerettek inkabb vasarolni?s szoktatok a cuccaitokat feldobni?:) ha igen kuldjetek kepet ha szertnetk mert kivancsi vagyok ra :) s ki is rakom egy bejegyzesben ha akarjatok,hogy mas is lassa miket alkottok otthon,tudjatok hova kell kuldeni szoval en varni fogom :)
Na de nektek kellemes napot s hamarosan ujra jelentkezem,legyetek jok :D
Udv,Almodozo.
amugy ez nem az en dzsekim,csak ez is olyan szeeeep *-*

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése