2013. augusztus 7., szerda

Unatkozok..:P

Hát szép jó estét kívánok..azt hiszem még egyszer sem fordult vele elé,hogy a gép előtt ülve unatkozzak..na de mindennek eljön a maga ideje :)) na de elég a viccből..nos remélem jó napotok volt,nekem csak az átlag,estefelé kimentem egyik barátnőmmel aki most jött haza Angliából,s lelkiztünk meg beszélgettünk kicsit :) jó volt :D Na meg aztán itt ott már érzem az izgalmat,Pénteken filmes meghallgatásra megyek :D habár csak statisztákat ( háttér szereplőket) keresnek én mégis izgatott vagyok,benne lennék egy filmben s meg fizetnének is :D pontosan 2696.01FT./nap,dezsíír..bár nem biztos,hogy hívnának minden nap,meg az sem,hogy bevesznek de puszta szórakozásból meg tapasztalatból is elvállalnám :D még ingyen is..bár ha jön a pénz már ne utasítsuk vissza :P ..na de elég a félre beszédből,frissítettem,néhány oldalat,remélem tetszenek..a rajzoshoz hamarosan hozzácsatolom az ígért vázlatot is,van lapom újra :D ki voltam fogyva :Apropó lap! háá,megvan mit csinálok ezután,megyek rajzolni :D Na jó,további szép estét nektek,s jó éjszakát :)
Üdv,Álmodozó.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése