2014. január 30., csütörtök

Uj szoba :D

Szerbusztok draga kedves cuki..sziasztok xD nos hat lekoltoztunk vegre :D emiatt nem irtam egy ideig mert kellett pakolni meg szedelzkodni..mondjuk en betegen sokat nem csinaltam,ime a masik ok,hogy nem irtam..Na de igertem,hogy megeslek az uj szobamrol,hat nagy,sokkal nagyobb mint a regi,s a regi butrok mar nem is tunnek olyan nagynak benne,de nem is gond :) az egesz jelenleg jol nez ki,de persze meg nagy mennyisegben hianyzik benne a dekoracio,egyedul az alomfogo van lelogatva a csillarrol :) amint kiutat nyerek a negy fal kozul,megyek s utana nezek az araknak ami a dekoralashoz kell :) amik a kovetkezok (eddig)
jobb kepet sajnos nem talaltam :(
  • Bakelit lemezek a falon
  • Posterek a falon (Maroon5,Action Item,Pewdiepie,HIMYM,szlogenek mint:Keep kalm and draw stb..)
  • Egy nagy parafatabla tele kepekkel emlekekkel :)
  • Sok diszes parna az agyon.SOK!
  • Chester (a macska) Aliz csodaorszagbol,felfestve a falra s melleje meg valami idezet vagy iras..ezt meg meglatom...
  • Kulombozo fuzer oteletek,meg papairdiszek hol a falon hol butrokra...
Nagyjabol ennyi eddig :) bar mr ez is elegge koltseges meg munkaigenyes de ezekrol igerem majd csatolok kepet :) s majd persze a vegleges kep a szobarol :D
Alig varom mar,hogy neki tudjak allni s,hogy vegre kijussak..azt is elfelejtettem,hogy,hogy nez kia varos xD pedig most kint ho van mert mig beteg voltam lehavazott s bokaig er a ho :) annyira szeretnem mar latni :D
Olyan jo ez a rajzfilm <3
Na de en megyek mostmar,talan kesobb meg irok hanem akkor holnap :)
Szep napot <3
Udv,Almodozo.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése