2014. január 5., vasárnap

Reggel lenne..:)

Jo reggelt! :D ,hogy aludtatok,remelem jol :) most szivesen elemeselnem,hogy mit is almodtam mar ha emlekeznek barmire is belole..mert nem T.T no de nembaj :-j majd egyszer elcsipem ugy is ahogy a "draga" nemet tanar ur mondana :DD Eeees hat eljott az utolso nap a szabadsagunkbol,holnap ilyenkor mar a "draga" suli padjaban fogunk megrohadni,es miert?? mert mi mindig csak szivunk ,ugy mar erom sincs idegeskedni a jegyek miatt,azt se tudom hol all a fejem,lassab beletorodtem abba,hogy nagyon elrontottam iden a dolgokat..:/ marmint a jegyek alapjan,ha epp a szerelmi eletemmel van minden rendben,s a csaladdal es a baratokkal nincs semmi gond akkor a suli dont ugy,hogy megszepitit a mindenapjaimat.Eljen.Na de azert kellenetanulgassak ma valamitcsket,legalabb romanbol,ki kellett volna olvasni egy 400 valami oldalas konyvet,s persze romanul.Nem mintha gondjaim lennenek a nyelvvel,en ertem,csak nem ugy beszelunk most mint nemtom hany evvel ezelott,igy amit abban a konyvben ir,valosaggal ertelmetlen szamomra.
Aztan ami legalabb szep ebben a napban,hogy ma megyunk a baratommal korcsolyazi <3 hat igazabol ez csak reszben jo,mert olyan korcsolyazast amit en lerittyentek a jegen szerintem senki nem latott xD de tenyleg,mint valami retardalt pingvin :DD aztan mikor a baratom ugy dont,hogy o fog vezetni..na igen..szerinte mi "tok lassan" megyunk,szerintem meg o gyakorlatilag ugy fut a jegen mint amilyen konnyen Jezus ment a vizen,s csak ugy repulok mogotte,de neeeeem mi "tok lassan" megyunk..persze :3 erzem mar elore,hogy duvadok megint vagy 2-ot 3-at..de mar megszoktam,en elesek,rohogunk egyet rajta,o felsegit s mehet tovabb a sikitozas a jegen.valoszinuleg mar az egesz palya tudja a baratomnak a nevet xD foleg mikor en rakzenditek ,hogy "NEEEEEEE XY TE HULYEEEEE!!!! MEG AKARSZ OLNI?? KERULJON CSAK LE A KORI A LABAMROL MERT KINYIRLAAAAK!! AAAAAA!! BOCSI BOCSI BOCSI,LASSAAAAAN!!"szoval kb igy xD he-he
Na jo en megyek asszem,hogy legalabb a tatalmat annak a gyonyoru konyvnek olvassam el a netrol,nektek szep napot s ha ugy van meg este irok :X
Udv,Almodozo.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése