2014. január 17., péntek

Night post :)

Heyooooo :DD Jo estiiit kejvaaaanok :3 gondoltam irok egy random bejegyzest ha mar ugy sincs mashoz kedvem :) beszelgessunk kicsit :) igy osszefogalalva a hetet roviden eddig elegge egyhangu volt..joooo voltak joooreszeiiiiiis <3 if you know :>> de betegen itthon ulni s azon filozni,hogy vajon az szuper osztalytarsaid mit csinalhatnak eppen..(oke roman feleles,fizika felmero,tori felmero blablabla..)  ettol fuggetlenul meg ott vannak a laza orak meg a kifejezetten kedvelt tanarok meg targyak is amiket elegge hianyoltam,vegyuk az angol meg a pszicho tanarnoket,es habar szivbol utalom es nulla is vagyok fizikabol a tanar valami eszmeletlen okos.:DD eskuszom mintha egy ilyen kiseloadason lennel,annyi mindent mesel s nem csak fizikarol szoval az ilyen tanarnak RESPECT :)

Aztan ott van meg a pozitivum,h egesz nap azt csinalsz amit akarsz (meg amire persze kepes vagy,mert gondoltam en is,hogy milyen jo osszedobok majd egy szendvicset...hat valahogy 38 fokos lazzal nem kellett) alszol,netezel,jatszol valamivel az en esetemben kijatszod a Chicken Invaders 3-at xD de na az is erdekes szerintem.Meg persze ha szerencses vagy meglatogtnak a barataid vagy a parod <3 s addig kicsit el is felejted,hogy beteg voltal,s a szuleid egybol kezdik,hogy "na holnap mehetsz suliba :DD" de mivel a betegseg oly "kegyes hozzad ujra belazasodsz,s most melyik szulo lenne olyan kegyetlen ,hogy iskolaba kuldje az o szeretett,okos,ugyes,szep,aranyos,zsenialis,csodalatos...khm iskolaba kuldje a lazas gyermeket xD
Pihhaaa mennyit irtam testvereim :) asszem megyek mostmar:D de hamarosan ujra jelentkezem :3
Szep Almokat <3
Udv,Almodozo.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése