2014. január 15., szerda

Betegszabadsagon..:)

Sziasztooook :D gondoltam irok egyet mert reg irtam elegge,mentsegemre legyen beteg vagyok s az agyam nem fog ilyenkor ,de most kicsit osszeszedtem magam egy bejegyzes erejere :) hat nagyon meselni valom nincs mivel itthon nyomtam az agyat nagyreszben aludtam meg neteztem,s nem fogok maskepp tenni a het hatralevo reszeben sem..csak egy ora mulva mert jon at a baratom <3 beteglatogatoba :) mar nagyon varom,hogy lassam mert megol az unalom tarsasag nelkul,oke baratnokkel beszelek minden nap de ok meg nem masznak fel mert eleg messze lakom toluk..:/ Na de legyunk vidamak,mindjart ujra vakacio,hatha kicsit melegebb is lenne,hogy a napsutes mellett megse  bundakabtot kelljen hordanom..fuu gyerekek en asszem megyek mert faj a fejem,remelem ti jol vagytok <3 s eskuszom ha helyrejottem irok :*
Udv,Almodozo.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése