2014. január 2., csütörtök

Keeeesz :D

Na sziasztoook :D befejeztem vegre az atalakitast :) nem lett valami extra,mondjuk egyszerure szerettem volna :) persze a jopofa cursort nem hagyhattam ki :)) s illik is mivel ugye a macsek az az Aliz csodaorszagbol,ami szinten egy "alomvilagrol szol,s ugyebar a blog is almodozos szoval..ertitek na :)).no de beszelgessunk :)
Szilveszteeeer :DDDD
Az nagyon jo volt,buliban voltam a volt osztalytarsam hazaban,a barataimmal s persze a baratommal akit sikerult beszervezni.volt ott szorakozas,nevetes,partizas..lassuzas..khm..a hires ujjevi csok <3 s minden jo amit Szilveszteren el lehet kepzelni.nem,nem reszegedtem meg xD egy pohar pezsgot ittam..de utana megis kicsit bizanytalanul alltam a labamon,s olyan furan ereztem magam..de oszinten szolva vicces erzes volt :)))) aztan ittam alkohol mentes citromos sort ami szerintem nagyon finom,sokkal jobb mint a rendes,ami keseru s nem szeretem,a baratomnal ez forditva van,o nem hajlando "limonadet" inni :)
Karacsony (most visszafele megyek) :D
Az is szuper volt,habar sajnos nem havazott,s igy fekete karacsony volt amit asszem eddig meg nem eltem at,azert jo volt :) orultem az ajandekoknak mert mind olyant kaptam amire szuksegem van.Megkaptam Leiner Lauratol a Babelt :DD ugyhogy hamarosan jon rola a beszamolo :)mivel harom nap alatt ki is olvastam :) s naggggggyyyyooooon jooooo :)hmmm..most jut eszembe,hogy a ket legjobb baratnomnek meg semmit nem adtam karacsonyra..huppsz..meglesz az is..hihi..:">
Na asszem most ennyi is mivel most csak ennyi jut eszembe,s amit meg mondanek az tul hosszu,ugyhogy kesobbre hagyom :) Na de addig is ,Boldog Ujevet megint es tovabbi szep estet :D
Udv,Almodozo. <3 <3 <3

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése