2014. január 4., szombat

Hogy beszeljek feleslegesen :D ja ..meg az a hires fogadalom :)

Sziasztoook :D gondoltam,hogy jovok egy ilyen kis "beszeljek feleslegesen" bejegyzessel :) mert mivel este van mar konkretan nemtudom,hogy mirol irhatnek :) hat..a napomrol annyi lenne,hogy voltunk regi csaladi baratoknal,ott van egy jo baratom (fiu (NEM KOMBINALNI,ergo nekem baratom van es ok jo baratok) :D ) sott beszelgettunk ,meg jol elvoltunk.Aztan meg,mondhatom ,hogy egesz vakacio alatt a leglustabb delelottom volt eddig,felkeltem,neteztem az agyban,reggeli,kidoltem,aludtam,neteztem,telefonaltam...szoval igy,de nagyon jol esett :) na meg persze rajzoltam egyet,elegge ra vagyok mostanasag kapva mert nezegettem a kedvenc youtube csatornaimat amik persze rajzosok s kedvet kapok en is hozza ilyenkor :) most pl van az az uj Disney rajzfilm :) a Frozen
s na nagyon tetszenek benne a karakterek :) foleg Elsa,annyira szepen van kitalalva az egesz karakter :D ugyhogy ot tanulmanyozom mostansag :) Ma mondjuk egy Doodlet rajzoltam,ami annyit jelent,hogy az egesz papairt megtoltottem figurakkal amiket epp akkor talaltam ki :) mar csak ki kell szineznem,ahoz is nem volt turelmeme mert masfel oran at csak figurakat rajzoltam...
No de akkor lassuk a folosleges dumat..bar ha jobban belegondolok addig is ezt tettem :)) na de beszelgessunk egyet :) most legszivesebben nagyon tag temakrol mint szerelem,bizalom,meg stb-rol beszelnek de tul keso van..ugyhogy legyen valami egyszerubb :) FOGADALOM :D oke,kicsit keso van mar de ha jobban belegondolok nem is annyira :) biztosan ti is megfogadtatok valamit ujjevra,meg vannak elvarasaitok ettol az evtol,hogy jobb vagy esetleg valtozatlan maradjon,bar az ember sosem elegedett maximalisan s mindig a jobbat akarja ugyhogy ez
ummm..valahogy igy XD
elfogadhato :)Bar az a vicces,hogy az emberek nagy resze az ujjevi fogadalmat mar az ev elejen megszegi vagy ha nem is de hamar feledesbe merul s akkor avval annyi.En igazabol annyit fogadtam meg,hogy pozitivan fogok a vilaghoz hozzaalni,mert nemtudom valamennyire a bejegyzeseien latszike, (mivel igyekszem takarni) de elegge negativ felfogasom van..de vannak ilyenek :) s dolgozom rajta,hiszen pozitivan szep az elet :D na de mevolt a ma esti Aranykopesem is :)) asszem megyek mostmar,de meg jelentkezem :D Szep almokat,s sok sikert a fogadlamakhoz! <3
Udv,Almodozo.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése