2014. február 1., szombat

Szombaaaaaaaat..es en bent ulok

Sziasztok :D gondoltam irok egyet ha mar ugyis bent kell kuksolnom betegsegem miattt,ami amugy mar nincs csak a doki nem enged ki de errol ennyit.:)
Nekialltam szobat dekoralni,eddig mondjuk csak arra jutottam,hgoy a szines lapra koroket rajzoltam merg fuzert szeretnek csinalni szines korokkel :D bar szerintem ez elegge magatol ertetodo :))
Aztan meg fel kell ragasztanom abakelit lemezeket is csak kell vennem dupla ontapi ragsztot..*hapci*..
Igy a bent ules kozben rajottem ,hogy valami rettenetes dolog tortent..Minimaxot nezek..Minimxot,s meg elveze is! Meg a transformers mentobotok is tetszik! ez mar beteges,ki kell jutnom innen,de surgosen
O.o mondjuk tegnap anyu megengedte,hogy elkiserjem az uzletbe,hogy kicsit kijussak..ugy ereztem mintha minden emberaki mellett elmegyunk azt unnepelne,hogy kiengedtek..de nem biztosan nem igy volt,az emberek eszre sem vettek,hogy voltam s mostmar nem,de nem baj :) ensem szoktam..hmm..elgondolkodtato..oke kezdek megzakkani.
Ma elvileg meglatogat a baratnom ugyhogy nemfogok unatkozni vegre :D csak kicsiket kupi van a szobamban,..ugyhogy asszem en megyek es osszeszedek,de este jelentkezem :)
Szep napot! <3
Udv,Almodozo.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése