2014. február 3., hétfő

DIY #1

Sziasztooook :DDD tegnap egesz allo nap gyertyatartokat keszitettem befottes uvegekbol :) s szerintem szepek lettek :D s arra gondolotam,hogy leirom  az  "elkeszitesi modszeret :) szooooval :DD
DIY #1
Na szoval :)
Kellekek:
  • Krepp papir :) amilyen szinben akarsz
  • Fonal,ugy kb 5-6 m. ami talal a krepp papir szinehez :)
  • Aracset (folyekony ragaszto amit kenheto)
  • egy ecset amit nem sajnalsz,ceruza,ollo
  • befottes uveg
  • gyertya
Elkeszites :)
1. A befottes uvegen lemered a krep papir,hogy az pontosan koreberje s egy kicsivel hosszabb is lehet :) ceruzaval be tudod jelolni :)
2.Bekened korbe rakagasztoval,es a megmert majd kivagott krepp papirt raragasztod,de ovatosan mert a ragasztotol elazik picit es szakadhat :)
3.szepen elrendezen a apapirt az aljan s az uveg nyakanal meg levagod :)
4.A fonal egyik vegere teszel ragasztot es utana elkezded korbe tekerni az uveg nyakan amig olyan reteges nem lesz mint a kepen :)
5.Diszites :D a maradek krepp papirbol es fonalbo keszites egy kis csokrot es azt a nyakahoz ragasztod :) ehez mar jobb a pillanat ragaszto :D
6.Belerakod a gyertyat es kesz is van :)

Na :D hat remelem elegge ertheto voltam ^.^" aztan legkozelebbi DIY bejegyzesnel reszeltesebben lefotozom mikozben keszul csak elfelejtettem :) Ma kiprobalok meg egy tipusu gyertyatartot s azt mar lepesrol lepesre lefenykepezem :)
Na de en megyek mostmar mert el kell mosogatnom,szep napot s ha esetleg lekeszitettetek kuldjetek E-mailt ,hogy milyen lett :) Pusziii <3
Udv,Almodozo.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése