2014. február 11., kedd

Engem szeretnek a bacilusok...

Sziasztok :) ma megint haza jottem sulibol mert meghultem,eljen..ugytunik,hogy belem szerelmesek a bacilusok,igen ..still better lovestory than twilight.nade,gondoltam irok ide egy kicsit mert mondhatnekom van,azaz irhatnekom inkabb.Ma alvasrekordot dontottem,kilenckor hazajottem a sulibol es haromig aludtam mint a bunda.Jo persze eltekintek attol e tenytol ,hogy szajon keresztuli lelegzesbol le is doktoralhatnek mert kezdem lassan elfelejtni,hogy nekem meg orrom is van.
No de hagyjuk az en betegsegem,kene valami erdekeset is csinaljak ha mar a felnapot atalszom,de mit ..hmm..remeltem ,hogy innen ihletodni fogok bar eddig nem sok sikerrel,nooo de akkorooobeszeljunnkoo..valamirol..hmm...Berbi megy e minimaxon,igen lassan mar olyan leszek mint egy otves,minimaxot nezek tasknyolok es szorpot iszok egesz nap mert mast nemigazan tudok lenyelni.Azt hiszem,hogy ebbol mostmar csak egy villambejegyzes marad mert nem forog az agyam,ilyen is csak neha fordul elo pedig maskor jar a szajam..igenmna de ha valami eszembe jutott meg leszekAddig is kellemes idotoltest! :)
Udv,Almodozo.

1 megjegyzés: