2014. február 4., kedd

spoileeer :DD

Sziasztook :) ma megint befotteseket diszitettem :)) s gondoltam felteszem a kepet roluk,s majd DIYt is :) csak meg nemtudom mikor,nembiztos reszleteset mert megint nem fotoztam..de ha majd ujra megcsinalom esetleg :) na de ne :D
Igyekeztem a fenyeket igazitan amennyire tudtam :) gondolkodom egy kulon DIY menun,hogy az "Almodozo blogja" reszt kifejezetten arra hasznaljam,hogy ..amire eddig :)
Amugy hamarosan egy eves a blog :DD s van egy meglepetes hirem majd ;) valamire amire ugyy erzem mar keszen allok :D na de ne arulok el semmit,a "szulinap" 20-an lesz szova mindjart itt vaaaaan :DD
De reg volt,hogy szamot hoztam,most hoztam kettot,...az egyik roman szam de nagyon szep,remelem azert tetszik :)
Errol biztosan hallottatok mar :) nekem nagyon tetszik a dal s na meg persze a klip is nagyon eredeti :D
Ittvan a roman szam :) nekem nagyon tetszik,most is ez megy a Tvben,:)
Amugy,hogy telik a vakacio? gyorsan mi?:)) maris Kedd ven uram,bezzeg a suliban mintha egy nap egy het lenne,ma itt alszik a baratnom :D mar alig varom,hogy beszelgessunk egy jot :) Na de en megyek mostmar,meg valamiket el kell inteznem :) de hamarosan ujra leszek :) Szep delutant! <3
Udv,Almodozo.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése