2013. október 2., szerda

Miert nincs lyukasztooo?? T.T

Sziasztoook :D mizu? en epp itt mergelodok ne mert,Roman orahoz kellett valami dossziet osszerakni,s mivel nincs itthon lyukaszto nekialtam a pixel..igen ..s most ott tatong egy hatalmas akarom mondni ket hatalmas lyuk a lap szelen,aldott legyen az eg ,hogy volt itthon kapszalo..nem latszik mar..annyira :p na jo..de miert beszelek en ilyenekrol..pfff xD
Na jo szoval a mai nap,nos az jo volt :) DT elnok valasztas volt :) a jelolt egy lany es egy fiu volt,en a lanyra szavaztam..nekem o tunt jobbnak,na meg a nok tarsanak ossze >< de vegul is o nyert 53 szavazat elonnyel :D szoval eljen az uj elnokunk,igen DT-zek :D de nagyon szeretem :3 jo dolog rendezvenyeket szervezni meg bennuk reszt venni :) s na meg ott vannak a kijelolt feladatok is kulon.Tavaly piaros, iden pedig plakat keszito vagyok :3 igen kemeny dio hiszen megnyero plakat kell ahhoz,hogy felfigyeljenek a rendezvenyre :3 de keszen allok a kihivasra,foleg azert is mert a tavalyi plakatos nagyon szepeket keszitett :) de mar volt dolgom plakattal ugyhogy nem lesz gond..remelem >< S azon kvul a mai nap..hat vegig aludtam a biosz orat ,tenyleg nem birtam ki,egyszeruen ragadt le a szemem,de a tanarno nem szolt semmit,bepotolom ugy is :) Bele kell kicsit huzzak a tanulasba ,eleg volt a lustaskodasbol..el sem iszem,hogy ezt en mondtam..
Na de visszaterve a DT-re mar nagyon varom a programokat :) pl tavalyi is volt Kaszino-Kavehaz,ahol szokas szerint en s a baratnom vagyunk beteve pincernoknek,persze ez rengeteg futkarozassal jar :) de szeretem csinalni :D s iden lesz olyan is ahol rajzolni kell de az a program meg nem tiszta...viszont a plakaton mar elkezdtem gondolkodni,PS-ba kell megcsinalnom szoval kicsit at kell neznem elotte :) nem akarok csalodast okozni :3

Na jo de en megyek is mostmar,..oo igen ,hoztam egy szamot :3 eszembe jutott s ezt hallgatom mar 3x-ra :D
Na jo szep estet :3 I walk aloneee I walk aloneee :)))
Udv,Almodozo.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése