2013. október 7., hétfő

Mandejjj! :D

Sziasztoook :D es ujbol Hetfo hat igen..eltelt a hetvege,amugy bocsi,hogy nem jelentkeztem de nem volt idom,tenyleg egesz hetvegen szinjatszo koron vagy pedig a baratnom szulinapjan voltam :) Ami pedig nagyon jo volt :D kajaltunk,beszelgettunk,buliztunk,sokat nevettunk :) szoval negyon jo volt :) ami pedig a szinjatszot illeti,az is :D feltoltott :) s azert mar hianyzott,csak most kell varnom meg egy honapot addig ,no de nem baj :) mert 20-an eresztem Budapestre,cserediakos cucc :D egy hetre,de jooo lesz :) budapest gyonyoru egyszeruen gyonyoru varos :) nem hiaba ismerik olyan sokan.Na meg persze hatalmas legalabb 50x nagyobb a mi varosunknal :) kb egy kerulet fele teszi ki a mi varosunkat..hat igen :))amugy viszem a laptopot is nagy valoszinuseggel :) igy tudok onnan jelentkezni :D s teszek fel kepeket :3
No de a mai nap :) az szokas szerint Hetfo volt..szoval faraszto,unalmas es hossssszzuuuuu,legalabb is mig a suliban ultem..mivel az elobb volt 4 ora..s most meg 9..khm..itt valami turpissag van ><De visszaterve a sulira..ma erdekes modon jobban figyeltem..de meg mindig nem tudom mirol is volt szo,pedig eskuszom figyeltem tenyleg :)) Oke ennek nincs sok ertelme..
Juj! Beszereztem egy vazlat/rajz fuzetet ,kinek ,hogy tetszik, s mar 3 lapot elhasznaltam az 50-bol,feszt nalam van,hogy ne kelljen a fuzeteket csonkitanom >< nehany mar szinte betelt annyira hianyos..fuzetekrol szolva meg van nehany targy amibol nincsen..hmm igen..
Jaj erdekesseg! ma nagyszunetben beront oszi,hogy :"Mindenki kifele mert az udvaron Zumba van!" mi meg kb neztuk,hogy "mi van? vicces tetszik lenni ,-5 fok van.." de persze ugyis kiterelt minket..de vicces volt,a baratnommel nagyba vettuk a mozdulatokat :)) de nem is faztam mar utana :) s eldontottuk,hogy ezentul minden hetfon jarni fogunk :DDD nekem ugyebar ugyis fogyokuram van ami kicsiket elcsuszott s ossze kell szedjem magam! igen!!huh ezaz meglesz! nyarra meg kell legyen!! legkesobb szal lehet mar elotte de a lenyeg,hogy nyarra mar elgedett legyek az alakommal :) s mindent megteszek ennek erdekeben :)
Na jo de en msotmar megyek is :D legyetek jok s meg jelentkezem ahogy tudok :D szep almokat s szep estet!
Udv,Almodozo.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése