2013. október 28., hétfő

Ujra itthon :)

Sziasztok :D tegnap reggel 8-kor ertem haza Budapestrol es most ,hogy kipihentem magam tudok meselni is :) Hat,ugy elso nap megerkeztunk sajnos nem volt idonk pihenni hanem leraktuk a csomagokat a hajon s epp csak atoltoztunk mert kelett is menni varost nezni.Nagyn jo lett volna meg egy csomo erdekes helyre vittek mar elso nap csak rettenetesen faradtak voltunk mindannyian,de Budapestiek jol birtak ahoz kepest,bar ok nem is volt amiert faradtak legyenek.
Masodik nap korabban kellett kelni mert mentunk az Aquincumba de meg elotte reggeli volt a hajon ami mellesleg a lgjobb volt benne mivel svedasztal volt.Az Aquincumbol mentunk enni aztan pedig a Margisztigetet jartuk be,vegul pedig Bringohintoztunk,ezek utan kaptunk szabad idot igy elmentunk a WestEndbe is ^.^Harmadik napon mivel unnep volt ezert tele voltak az utcak emberekkel ami nagyon szep viszont nagyon zsufolt is volt,mentunk Torok furdobe is pancsolni,csak nehanyan koztuk en is nem tutdtam..egy-ket dolgog miatt.Ez utan este az Ofovel tettunk egy hatalmas setat ,el is faradtam.Csutortok volt a legjobb,igaz,hogy sokat jartunk korbe ujra,de este elmentunk az Arena plazaba 3Ds moziba s megneztuka Gravity-t,nagyon nagyon vagany volt de kicsiket feltem tole,ezek utan meg volt 2 orank a plazaban,amit negyreszt futkarozassal toltottunk mert hatalmas merete miatt nehez volt megtalalni amit kerestunk.Pnetek kicsit unalmas volt,mert tortenelmi prezentaciokat mutattunk be,de a nap vegen buli volt a hajon,ami nem volt a legnagyobb party,de azert jo volt.Vegul pedig szombaton a csomagok osszeszedes utan elmentunk a parlamentbe,miutan elkoszontunk a Budapestiektol utana haton csak lanyok flelultunk egy villamosra s megkerestuk a HADAt :DD az nagyon jo volt,rengetek jo cucc kozu valogattam de vegul meglett :) ezek utan meg beszereztem egy-ket szuvenirt is mentunk is vissza a csomaogkert mert a busz ket ora mulva indult.
Igyekeztem roviden megis tartalmasan beszamolni :)amugy a kepeket hamarosan hozom csak kapjam kezbe oket :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése