2013. október 19., szombat

El sem hiszeeeem *.*

Sziasztoook :D egyre jobban kezdek extazisba kerulni mivel mar elig 24 ora valaszt el ,hogy elinduljunk Budapstre <3 mar nagyon izgulok..kisse azert is nehogy itthon hagyjak valamit meg persze a ruhak pakolasa miatt,mivel mindig rengeteg ruhat viszek s egy csoo olyan is karul kozottuk amit amugy fel sem veszek vegul,de semmi baj :D
Aztan tegnap voltunk bulizni a baratnoimmel :D nagyon jo volt voltak egy csomoan a sulibol meg meg nehanybol a varosban :) bar az elso amit lattam mielott bementem,hogy az udvar elott a kerten kivul minden tele van hanyassal..kelleme fogadtatas,aztan meg fogadott egy par alvo srac akiket nem ismertem fel mivel ossze voltak gubozva,de erdekes volt xD viszont a buli az nagyon jo volt,tobb banda fellepett az ejjel,bar en es a baratnom csak este maradtunk mivel a 3. banda olyan zenet jatszott amira csak az tud tancolni aki reszeg vagy be van tepve,es mive en egyik taboraba sem tartoztam ezert angolosan tavoztunk :) Viszont meg mielott lefekudtunk mivel nala aludtam (csajos este,kicsit nyalas de maskepp nem tudom mondani) elkezdtuk nezni a "Dogolj meg John Tucker"-t de aztan en aludtam bele igy reggel folytattuk,amugy a film nagyon jo :D "csajos estekre" tokeletes :)aztan a mai napot avval folytattuk ,hogy csokis muffinokat suttunk a vonat utra :D jo lesz!
Mellesleg ha mar beszamoltam a ket napomrol vegyuk a hetet is :) az is nagyon jo volt :) golyahet volt a kilencedikeseknek igy minden szunetben fent voltuk es hol szorakoztunk szegenyek szivatasan hol veluk buliztunk..azaz csak en s a baratnom mivel a fiu osztalytarsunk mikor mineki alltunk ott partyzni lepett kettot arreb..iiigen kedves volt tole :)aztan csutortokon foldrenges szimulacio volt :) igy harom orat az udvaron dekkolt az egesz iskola kiveve egy osztaly akik "bent rekedtek" es a harom ora azert kellett,hogy tudjak "kimenteni" oket,de jo volt.Egy csapat hatodikos nekialt ott a foldon uvegeznis mi is beultunk, hat elso megifgyeles ,hogy 12 evesen mar hatalmas szerelmek vannak..masodik megfigyeles..meg mindig jobb a szerelmi eletuk mint az enyem,en ha valaki kifogok az is taplo modon utolso pillanatban otthagy..de az egy masik sztori :)
Vissza Budapestre...haat :) nagy terveink kozott van,hogy Oszit elrangtjuk a WestEndbe vasarolni,ami meg 95%,hogy osszejon :) hiaba az Oszi is nobol van,es a nok szeretnek vasarolni :D
Juj mennyi irtam megint >< latszik,hogy egy hete vagy talana tobb ideje nem irtam bejegyzest,aztan nem tudom,hogy Budapestrol fogok-e tudni,de ha kapok netet es a baratnom lesz olyan draga,hogy ideaadja a laptopja,hogy en ne kelljen a telefonon pittyegtessek akkor jelentkezem :) de  kepekkel igyis-ugyis szolgalok ha haza ertem :)
Na de en megyek mostmar mert kell takaritanom,hogy ossze tudjak pakolni :) Legyetek jok es meg leszek ha hamarabb nem de egy het mulva kb :) Szep napot!<3
Udv,Almodozo.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése