2013. április 25., csütörtök

Városnapok :D

Sziasztok :)
Eléggé rég volt az amikor utoljára írtam úgyhogy most kihasználom az alkalmat,hogy éppen infón vagyok és a tanár javítja a dolgozatokat úgyhogy most írok *pampampam*
Na de miről is hát..a hét..azt hittem sose jön már el a vége bár még nincs de holnap csak négy órám lesz mert megyünk a rajztanárnővel ilye díjazás féleségre mert berakták egy meséskönyvbe két rajzomat is :D
S plusz,hogy holnap kezdődnek a Szentgyörgynapok azaz  a vásár része mivel már hétfőtől tart..na de ez nem lényeg,a lényeg az,hogy erősen várom még sosem ért csalódás vele kapcsolatban mivel nagyon vagány mit a legjobban szeretek,hogy kint lehet s barátaimmal böngészve a vásárt és kipróbálni a gépeket amikre fel lehet
ülni...persze én ezek közül csak egyre merek..de jó az is nekem :) meg még ott van a kézműves vásár ami nagyon szép ,s ott van a sok kaja :O:))Mindig szoktam venni gumimacit :)
Nagyon szeretem az ilyen vásárokat,tényleg az év legjobb része és már csak 24 óra választ el,hogy kimehessek,nem is tudnám elmondani pár sorban,hogy mit szeretek benne a legjobban az túl hosszú lenne,de ígérem,hogy majd beszámolok róla,nem tudom ,hogy már aznap-e de amikor csak lehetőségem lesz rá akkor igen :)
Na jó de én akkor megyek is mert nincs túl sok időm írni csak már hiányzott,legyetek jók és aki ott lesz a városnapokon jó szórakozást neki!
Üdv,Álmodozó.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése