2013. április 11., csütörtök

Ha bent kell ülni...

Hello-bello :D
Milyen szép nap ez a mai,persze a szép napot arra is érthetem,hogy milyen kedvem van,mivel kint még mindig nem süt a nap.Na de nem is gond,rengeteg előnye van annak ha az ember bent kell üljön a házba,ilyenkor olyan dolgok jutnak eszébe amiket másképp nem csinálna mert nem lenne ideje rá.Ilyen például a filmezés,épp most néztem meg az Alvin és a mókusok 3-at.Nagyon aranyos volt,szeretem az animációs filmeket,szerintem nem számit az ember hány éves akkor is jót tesz mindenkinek ha kicsit filmezik nagyon szeretek filmezni csak ritkán van rá időm,pedig nagyon jó.Ti milyen filmeket szerettek?Én mivel lány vagyok persze a romantikus filmeket nagyon szeretem,de legtöbbször jobban meg fog az animáció meg a vicces filmek.Viszont ez ilyesmi,hogy akció meg kocsik azok nem igazán bár azok inkább fiuknak vannak nem pedig lányoknak.
Na de gondoltam akkor ha már benti tevékenységekről esett szó hozok 3-at amit esős napokon tudtok csinálni :)
  • Filmezés
Bármikor leköt és sosem lehet megunni :)
  • Olvasás
Kinek ne lenne kedve rossz időben egy jó könyvhöz?
  • Pakolás a szobádban
Velem is fordult már elő,hogy egy bent ülős napomat a szobám rendezésével töltöttem,nem bántam meg :)

Remélem adtam ötletet a benti szürke napokra,de annak még jobban örülök ha nem kell bent ülnötök.Szóval napsütéses napot nektek.
Üdv,Álmodozó.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése