2013. április 9., kedd

Kedd van..:))

Szép jó reggelt és sziasztok!
Most gondoltam bele,hogy milyen érdekes,hogy ma Kedd van de én amugy meg ki nem állhatom a Keddeket mert akkor vannak a leghűlyébb óráim de mivel most vakáció van ezért se órák se suli :D
Tegnap nagyon jó volt a shoppingolás bár csak egy aranyos virágocskás felsőt tudtam venni mivel többre nem maradt sajna pénzem,attól eltekintve jó volt mert utána még sok mindent láttam amik felkerűltek a bevásárló listámra.A bevásárló listámon többnyire ruhák vannak viszont van köztük ilyan,hogy új rajzfelszerelések,poszterek amiket szép színesben ki kell nyomtassak,valamint egy parafatábla :)) furán hangzik így de azt felraknám a szobám falára s raknék rá képeket meg fontos megjegyeznivalókat s úgy feldobná a szobát,biztosan már ti is szerettétek volna átrendezni a szobátokat s irigykedtetek amikor láttátok a neten azt a sok gyönyörű szobát,na én is így voltam s gondoltam "na nem baj csinálok én is egyet magamnak"
Nagyon érdekel a lakberendezés s emiatt gondoltam mi lenne ha nyitnék egy új menüpontot csak erről..azt hiszem megprobálkozom vele.Még régebb benne voltam egy facebookos ujságban s pont az volt az én rovatom csak sajnos nem volt időm a cikkekre meg nagyon kedvem sem s akkor vegül már nem vagyok ott.De nem baj itt majd irok róla és remélem ,hogy fog tetszeni :) én majd igyekszem persze nem tudom mikortól lesz érvényben de értesítelek majd ígérem :)
Na jó jelenleg ennyi is lenne,majd holnap ujra jelentkezem de addig is vigyázzatok magatokra!
Üdv,Álmodozó.
 öööö nem tudtam milyen képet rakjak ide...szóval..itt egy cuki nyuszi :3

1 megjegyzés:

  1. Jó nap volt.:) Támogatom az új menüpont nyitásának ötletét!:D Aranyos kép.^-^

    VálaszTörlés