2013. április 8., hétfő

Vakációóóóóóóó

Szép jó reggelt mindenkinek:D
Hogy vagytok? Remélem jól mert én nagyszerűen most ,hogy végre kezdetét vette a vakáció,s ami még jobb ebben így minden nap lesz időm írni nektek..legalábbis ezen a héten mivel jövő héten megint el leszek havazva,de semmi gond :-j
A kicsi bibi az,hogy persze házim is van,szerencsére nem sok de van egy pluszom amit muszáj megcsináljak a jobb jegyért mivel eléggé nehézkes tantárgy..
Ma megyek vásárolni a barátnőmmel,turkálni fogunk,nem tudom ti,hogy vagytok vele de én azt sokkal jobban szeretem mint az üzleteket,három ok miatt.
  1. Nagyon kicsi rá az esély,hogy szembe mész vele az utcán
  2. Olcsóbb
  3. Tartósabb,legalább is az én szemszögemből
Persze azt nem mondom,hogy az üzletekben nem lehet semmi jót kapni,én például az ilyesmit,hogy sálak,táskák sokkalta szívesebben megvenném ott,de a turkálás nekem egyfajta kaland :)
S ti szerettek shoppingolni? Én imádok,tényleg legjobb alkalom nevetésre beszélgetésre és önbizalom növelésére,nincs annál jobb érzés  (na jó van) amikor találsz egy csodálatos ruhadarabot és még jó is rád,s alig várod,hogy végre fel vehesd ,de persze egy különleges alkalomra tartogatod a "premiert".
mondjuk nem vagyok valami divat megszállott,ahogy az egy barátnőm mondaná,azt veszem fel amit szeretem és akkor jól érzem magam s ha jó a kisugárzásod a világ visszamosolyog rád :)
Szóval mosolyogjatok ti is és legyetek jók,még jelentkezem.
Üdv,Álmodozó.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése