2013. május 2., csütörtök

A beszámoló :D

Na sziasztok :)
Remélem nem gond ,hogy megint megkéstem a bejegyzés írással,ujjaban a suli s más programjaim mindig elveszik az időmet,de igyekszem pótolni..nos ahogy emlékszem jövök nektek egy város napos beszámolóval.
Úgyhogy kezdjük is :D
Nem véletlenül ez az év egyik legvárottabb hétvégéje számomra é még sokak számára hiszen mind mindig nagyon jó volt,és kezeskedett nekünk sok-sok újdonsággal.Idén is itt voltak a gépek..óóó..de szeretem őket,bár sokak szerint pénz pazarlás de hát ha egyszer van egy évben szerintem az ember megengedheti magának,hogy ilyesmire is költse a pénzét.A kedvenc és egyetlen gép idén is a "Crazy Dance" volt,amire mindig este ültem fel a barátaimmal mert akkor gyorsan viszik :3 készültünk felülni az ütközős kocsikra is mert gondoltuk miért ne ha más kissé zaééank baráti kört alkottunk,de nagyon is jót :DD
A koncertek idén is jók voltak..bár nem szoktam őket helyben végigülni,inkább róttuk a helyszínt és aközben hallgattuk vagy éppen énekeltük a számokat amiket az énekes vagy a banda játszott.
A zsibvásár most sem maradt ki..voltak most is ócskaságok ahonnan persze nem vettem semmit,meg volt a kézműves vásár ahonnan meg venni akartam volna de azok annyira szépek voltak és így kissé drágák,hogy vegűl egy szív alakú nyalókával maradtam :D ami nagyon finom volt..de még mindig megvan.
Na meg ott volt az élő szoborpark amit nagyon szeretek megnézni,meg aztán ott voltam három osztálytársam tánc előadásán is,mindketten nagyon ügyesek voltak.
DE ha jobban belegondolok az egészben a legjobb az volt amikor a barátokkal leűltünk a tó mellé a parkban kezünkben valami vásári finomsággal és beszélgettünk,ökörködtünk vagy épp azt terveztük merre tovább.
Nos azt hiszem írásban ennyi is lenne röviden,hoztam pár képecskét is.
Remélem tetszik,és képet tudtatok azért alkotni,további szép napot.
Üdv,Ámodozó.









Remélem tetszik,és képett tudtatok azért alkotni,további szép napot.
Üdv,Ámodozó.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése