2013. március 30., szombat

Húsvét

Sziasztok!:)
Először is szeretnék kellemes húsvéti ünnepeket kívánni mindenkinek!
Na most pedig elnézést kérni amiért ilyen rég jelentkeztem csak nagyon sűrű hetem volt a suliban ne de mindegy mostmár.
Ha már ünnep akkor beszéljünk a húsvétról..ti szeretitek,én igen,bár nem mindig okos hatalmas örömöt mikor jönnek s összekölniznek,na de evvel jár a locsolás.Aminek már kezd eléggé elavulni a szokása,ma már mindenki csak a pénz miatt megy locsolni,senki sem hagyomány őrzés miatt.Én a húsvétban a finom ételeket,meg azt a kellemes hangulatot szeretem..már ami még megmaradt belőle.Na de ha már húsvét akkor a menü pontokat meg húsvétosítom..már ha van ilyen szó..A divat menü pontot törölni fogom,lehet,hogy végleg,nem tudom,nem áll igazán közel hozzám.
Nos röviden ennyi is lenne,nézzetek be a menü pontokba,valamint kellemes húsvéti ünnepeket és sok locsolót!
Üdv,Álmodozó.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése