2013. május 20., hétfő

esik...

Sziasztok!
Először is szeretném elnézést kérni amiért nem írtam Kedden,hogy programajánlót adjak!Most pótolni fogom :D
Másodszor pedig,nem nagyon volt időm mert elkezdődtek a félévik s kellett a héten tanulom.A hétvégén pedig dráma táborban voltam..
na de akkor térjünk a tárgyra..itt rettenetesen esik az eső na meg dörög és villámlik,reméljük nem csapja ki a gépet..
Szóval akkor a programok nos..
  • május 21.Kedd
 Ááá kedvenc napom!:)))Na de mindegy attól,hogy még én nem szívlelem a Keddet nektek telhet jól..mi lenne ha ma beülnétek a suli után egy kávézóba és tervezgetnétek a nyarat?:D
  • május 22. Szerda
Jobb mint a Kedd,úgyhogy ma fel kell dobni a napot..igaz,hogy suli van de attól még meg lehet próbálni,hogy elrángassátok az egész osztályt egy jó kis pizzázásra suli után,összehangolódás jöhet!:)
  •  május 23. Csütörtök
Hamarosan Péntek de azért ne lustuljunk el..ma tartsunk gyerek napot és nézzünk meg pár jó rajzfilmet:D az én kedvenceim: Aranyhaj és a nagy gubanc,Alfa és Omega :D ezek nagyon jók :D
  • május 24. Pééééénteeek
na végre itt a péntek..mi mást mondhatnék,bármi jöhet csak kint vagy bent barátokkal..pl bulizás :D

Na meg is van a négy drágáim..neharagudjatok,hogy éstem mégegyszer..na de én megyek is mert elég rossz az idő s ki kell kapcsolnom a gépet.
Kellemes napot!
Üdv,Álmodozó.
megint nem tudtam milyen képet hozzak...itt egy kutyiii :3

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése