2013. május 5., vasárnap

Hello :D

Nos most nem tudtam milyen címet adjak ennek a bajegyzésnek..így hát hello lett :) na de miről is legyen szóma..arra gondoltam,hogy ma beszélhetnénk kicsit a..nem tudom :(..uu megvan,rég voltmikor utoljára beszámoltam arrólhogy mit csináltam,,szóval nézzük csak:
Hát az utóbbi napjaim nem is teltek rosszul,be kell vallanom,hogy kifejezetten jól teltek,hiszen nem volt suli és ezt igyekeztem maximálisan kihasználni,jobbnál jobb tevékenységekkel,mint,hogy együtt lógjak a barátaimmal,s azon belűl jól érezni magam,ennyi :)Na meg ott van a csaléd,tegnap anyék napja volt ugyebár s anyunak rajzoltam egy szép képeslapot,tetszett neki.
De a  anpok közűl a legjobban a tegnapi tetszett amikor a barátnőmnél a falra fetettünk egy fát,bagglyokkal,pillangókkal meg szép zöld levelekkel.Nagyon jól sikerült,kb.4 órás munka volt de megérte,mert neki is nagyon tetszik,s mivel jó lett sikerűlt anyut meggyőznöm,hogy festhessünk az enyámre is.Az enyémen madarak lesznek több helyen a falon,meg szép tollas s egy idézet..amit ki kell választanom még.
Na emberkék én azt hiszem ennyi már mivel kifogytan az ötletekből,de azt hiszem frissótek egyet az oldalakon.Na addig is legyetek jók,vigyázzatok magatokra.
Üdv,Álmodozó.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése