2013. május 8., szerda

Máris Szerda lenne?o.o

Sziasztok..furán hangzik..de amiatt,hogy Kedden mentünk újra vissza a suliba..teljesen eltolódott az idő érzékem..fura eléggé na meg még az,hogy milyen gyorsan repülnek a napok..hihetetlen.Bizonyára már ti is éreztétek úgy,hogy a napok csak repülnek és repülnek..ti meg egyszer csak egy rég várt programba ütköztök..én is most jövök rá,hogy az elkövetkezendő heteim teljesen be vannak táblázva ami nem is baj..csak eléggé váratlanul ért..például ott vannak a csere diákok akik három napra ellátogatnak hozzánk..aztán itt van hamarosan a Sechenyi bál..pedig ez előbb még év eleje volt..most pedig..még partnerem sincsen..pedig elég ciki lenne úgy mennek,hogy nincs kivel táncolnom stb..főleg,hogy mindenképp ott kellet lennem mivel szervező vagyok..a diák tanáccsal.
Tényleg,beszélgessünk akkor az iskolai tevékenységekről,bizonyára nálatok is vannak ehhez hasonló dolgok amiket az iskolátok kínál nektek s amikért azért megéri felkelni :)Én általában evvel nyugtatom magam reggel,s igyekszem megtalálni a szépet.. a suliban..fura mi?:))
Na jó de nekem mennem kell,csak mindenképp akartam nektek írni,szóval ha eddigi nem vagytok tagjai semmilyen sulis plusznak,muszáj kipróbálnotok mert abszolúte megéri,hiddjétek el :D
Na jó,további szép estét és kitartást a hátralévő sulis hetekhez!
Üdv,Álmodozó.

1 megjegyzés:

  1. Az évvégi hajrá az mindig ilyen:-) Kivéve ha még ennél is rosszabb mint nekem, jövőhét szerda kémia érettségi:-D Ilyenkor az ember az ilyet sok apró dogára elcserélné inkább, dehát mindenen túl kell lenni:-) Neked is kitartás!

    Pussy
    Mooney (moonlightworld7.blogspot.hu)

    VálaszTörlés