2013. június 13., csütörtök

Megint info van :D

Sziasztok,először is bocsi amiért ennyire későn írok..probléma van otthon a nettel,s a suliban pedig csak most kaptunk.Mindjárt itt a nyár már alig várom habár meggyült a bajom avval,hogy nincsen semmi nyári munka amivel elfoglalnám magam és még pénzt is keresnék.mivel a ruhás szekrényem kezd kiürülni és az nagyon nem jó..oké most nem akarok plázának tűnni,de lány vagyok..ez benne van a genetikámban.Na de mindegy beszéljünk értelmesebb dolgokról,mindjárt itt a NYÁR bizonyára nektek is már sok tervetek van..én is már elkezdtem gondolkodni azon,hogy majd mivel ütöm el az időt,mondjuk még tól sokra ne,m igazán juttam..Táborok..na oda mennék csak nincs igazán pénzem s az sem akivel menjek,na meg ott vannak a barátok akik persze mindenképp benne vannak a nyári program tervben :)de ami most nagyon foglalkoztat azok a nyári melók..na arra szükségem van nagyon is,még mosogatnék is,habár az abszolút nem kedvelt tevékenységekhez van nálam besorolva.S ami a legnagyobb probléma itt a kor,mivel én PONT nyár után töltöm be a 16-ot :((..ááá az a kor..
De vegyünk most valami mást,ti mit csináltok most ,hogy több a szabadidőtök?Gondolom mostmár a hétvégétek is sokkal eseménydúsabb és izgalmasabb,én hétvégén bulizni mennék és kirándulni a földrajz tanárral,kell javítanom :)).Ti szerettek kirándulni,én például nagyon,csak az rossz idő ami eléggé zavar,bizonyára nálatok is eléggé felhős az ég legalábbis én a TV-ben ügy látom,kicsikét süt a nap és máris mindennek annyi,tegnap este s azelőtt is vihar volt :/Pedig idén még egy nyári ruhát is vettem :)) de kár ha nem tudom majd felvenni :/..óóóó megint plázázok,bocsi :3
Ti mit csináltok míg bent vagytok az idő miatt?Én igyekszem elfoglalni magam.bár az internet megvonás tünetei lassan jönnek elő,ami még lefoglal az a rajzolás és azt hiszem az is fog egy ideig :)
Na jó nekem kell mennem,most azt hiszem ez a bejegyzés kicsikét össze-vissza sikeredett mivel sokat mondtam :)) de még lenne amit csak már nincs időm..na nem baj legközelebb majd valami konkrétabbal készülök,addig jó szórakozást,s hajrá NYÁR!
Ó-IÓ-CIÓ-ÁCIÓ-KÁCIÓ-AKÁCIÓ-VAKÁCIÓ!!
Üdv,Álmodozó.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése