2013. június 16., vasárnap

hajcihő..

Huh..hát sziasztok,nem is tudom,hogy kezdjem..nos vasárnap van viszont első alkalom,hogy egyáltalán nem zavar.Már csak egy hetet kell valahogy túlélnem a suliból és végre jöhet a nyááár *-*
Persze most kissé irigykedem a magyarokra akik már megkostolhatták az "itt a nyár" ízét,de ne aggódjatok jövünk mi is.
Na de,hogy telt nektek a hétvége,mit ne mondjak nekem eléggé dús volt,szombaton ruhaprobán voltam mivel ezerrel készülök a Széchenyi bálra amitől már csak 5 és fél nap választ el és már nagyon várom,imádom az ilyen dolgokat amikre ennyi a készülődés és nagy a zsongás mert kicsit kiléphetek a hétköznapokból na meg azt az érzést imádom.
Ma pedig kirándulni volta a földrajz tanárral nagyon jó volt csak kicsit kifáradtam :)
Na de beszéljünk akkor most valami másról,alig boncolgattunk mostanában akármilyen témát...öhm..Haj..(?!)oké fura de most ez ugrott be...na de ti,hogy álltok vele,mert én például a "muszáj valamit kezdjek a hajammal" korszakban vagyok,s alig várom,hogy végre beülhessek fodrász székbe,mert eléggé megnőtt s megtöredezett,úgyhogy kicsit rövidebbre vágatom elől,de hagyom,hogy továbbra is hosszú legyen mert megszab...Ti milyen hajakat szerettek?nekem például nagyon tetszenek a mesebeli hosszú hercegnős hajak,persze imádom azokat a vagány rövid frizurákat is,ha én valami csinálok vele mindig úgy van megoldva,hogy ne kössem meg mivel nem szeretem megkötni,csak éjjel szokta mert melegem van tőle pedig egyik barátnőm kifejezetten imádja megkötni a haját,a másiknak pedig nagyon vagány rövidebb frizurája van,most pénteken vágatta,szerinte nem lett olyan jó pedig nekem nagyon tetszik :DSzerintem a lányok körében mindig is az elsőszámu problémák között szerepelt a tökéletesen hozzánk illő haj megtalálása,viszont az egyik legnagyobb öröm amikor jól áll a hajad ritka pillanat de nagyon jó érzés már biztosan ti is tapasztaltátok.Épp most gondolkodtam el,hogy a héten valahogy el is jutok a fodrászhoz,csak összejön már hónap kezdetétől tervezgetem :)Tessék néhány link hajápoláshoz s frizura ötletek :D
-frizurácskák:D(ez nagyon jóóó*-*)
Na oké akkor nekem mennem is kell...tetszett ez a téma s ki is próbálok néhányat a frizurákból,jó hajazást,és szép hetet!
Üdv,Álmodozó.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése