2013. június 22., szombat

Vakejsön :DD

Uuuuu nem is tudom,olyan izgatott vagyoook :))oké..hát sziasztok ..bocsi,hogy ilyen vagyok ,de végre végre itt a bál napja én meg persze felkeltem már reggel hétkor mert nem tudom aludni,csak kinéztem az ablakon és arra gondoltam,hogy "igen igen,ma végre hercegnőnek érezhetem magam" oké bár ez így nagyon abszurdnak tűnhet de már nagyon izgatott vagyok miatta.Nem is tudom mivel kezdjem..hát végre itt a vakejsön :D s egyre jobban jön elő bennem az a minden éves filing,hogy No suli,No lecke,No tanárok.Csak szórakozás és pihenés :)már annyira untam az egész hűhót a végére javítások meg rohangászás a tanárok után,háát nem a kedvencem egyik sem :/de mostmár végre békében lehetek egészen szeptember 15.-éig,amikor is újraindul minden..DE még előtte ott van a szept. 8 amikor négy év után újra láthatom Budapestet a cserediák program miatt.Szerdán ismertem meg őket,és rettenetesen kedvesek,azt mondták eléggé hallatszik az erdélyi akcentus amikor beszelünk,de nekem nem tünt fel a különbség,jól szórakoztunk velük s lehetett röhögni,viccesek és kedvesek.Szeretemamagyrokat :DNa jó de nekem kell is mennem,mivel ma egész nap csak rohanni fogok.Akkor kellemes vakációt kívánok és még jelentkezem :D
Üdv,Álmodozó.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése