2013. március 8., péntek

Nőnap

Sziasztok!
Először is szeretnék boldog nők napját kívánni minden kislánynak,ifjú hölgynek na meg nőnek.
Nőnap..unalmasabbra számítottam,nem..nem kaptam virágot ha erre vártok :(.De már megszoktam ..na mindegy a lényeg a lényeg ma jó napom volt ahhoz képest ,hogy szerelmes párok hadára számított(valentínap jut eszembe) sokszor rájövök arra,hogy a sok házitól eltekintve szeretek iskolába járni. De egy kis vidámság..ma ujra forgatott a Csillag TV szóval íme a Nőnapi különkiadás.Hisz van egy csodálatos osztályom még csodálatosabb emberekkel akikkel nagyon jól érzem maga nap mint nap..na jó majdnem mindenkivel..de na mindig lesznek utálóid de akkor csak gondolj arra,hogy szegénykének nagyon unalmas élete lehet ha a tiéddel van elfoglalva :Pigen nekem is van ellenségem ki nem állhatjuk egymást szerencsére már nem vagyunk osztály társak..bár különösebben nem foglalkozom vele,van egy saját életem amivel törődnöm kell...De mi is van a saját életemmel..hááááát...néha nagyon bánom,hogy például szingli vagyok..talén ez az egyik amitől ugy megszabadulnék..na meg néha a külsőmmel is bajom van..de senki sem tökéletes s amit még lehet változtatok amin meg nem elfogadom mert tudom,hogy van aki így is szeret.
Biztosan fordult már veletek is elő az,hogy beálltatok a tükörbe s a hibák csak úgy kiszúrták a szemeteket..velem ilyen főleg este van meg reggel amikor fáradt vagyok de szerencsére a barátaim sosem hagyják,hogy az ön becsülésem alábbhagyjon..az a kicsi is ami van :)
Úgy gonodlatm ideje,hogy kicsit megtudjak én is rólatok már ha elolvassátok...remélem:) szóval néhány kérdés ha nem baj :)
  • Milyen nő napod volt,és mit gondolsz erről az ünnepről?
  • Mennyire fogalakozol a rossz akarókkal?
  • Mit gondolsz mennyire fontos az ön becsülés?
  • A barátaid egy szóban..........?
Remélem kapok pár választ.de ha nem nem gond :) na jó mégegyszer boldog nők napját,legyetk jók.
Üdv,Álmodozó.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése