2013. február 27., szerda

Egy átlagos nap

Újabb átlagos napot készülök lezárni,de előtte még mindenképp írni akartam,főképp,hogy eléggé rég írtam bejegyzést de nem baj,majd kárpótollak néhány szép képpel meg gondolattal, amivel a Gondolat és képtárat frissítettem :).
Szóval a mai nap..hát,olyan átlagosnak mondanám a tegnapihoz képest viszont jobb volt mivel első két órám elmaradt ezért nem voltam olyan álmos..bár szokás szerint majdnem elkéstem.Az egyedüli rosszat ebben a napban a töri dogát mondanám,mivel a történelem sosem tartozott a kedvenceim közé,de azért tanulok belőle.Miután befejeztem a tanulást kimentem sétálni a barátnőmmel ,úgyis nagyon rég tudtunk hosszasan beszélgetni és ez most kellett,főleg,hogy a hetem nagggggyon fárasztóan indult.
Na de legyen ennyi is elég a napomból.Beszéljünk valami érdekesebbről.Mivel jön a nők napja szerintem pont megfelelő téma lenne ha kinyilvánítanám a véleményem róla.Röviden annyi először is,hogy nem olyan rég kezdtek a szüleim is kicsivel nagyobb ként kezelni ez jó,viszont én őszintén szólva nem tőlük várnám el,hogy éreztessék velem,hogy nőnek születtem..hanem valaki mástól,itt most nem egy bizonyos személyre gondolok hanem úgy általában.Hiszen a nők napjának szerintem pont az a lényege,hogy a nők nőnek érezhessék magukat,és gondolom tudjátok,hogy nem mi nők kell ezt egymással éreztessük.De persze léteznek azért még "gentlemanek" nehogy még valaki félreértse,nekem is van nagyon sok udvarias fiú ismerősöm,de persze ők valaki másnak mutatták ki ,hogy "te bizony nő vagy" nem nekem de mindennek megvan a maga ideje,akárcsak annak is ,hogy ebbe a fiús témába mélyebben beleássuk magunkat.Szóval ezt majd máskor...De addig is szép estét.
Üdv,Álmodozó.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése