2013. november 6., szerda

Bocsiiii

Sziasztok :) Eloszor is bocsi amiert ilyen reg irtam,masodszor pedig oo..akkor kezdjuk is a beszelgetest ami igazabol csak felig beszelgetes mivel en mondok ti meg..olvassatok,azaz remelem >< na de mindegy,mostmar elegge megszoktam,hogy ujra itthon lehetek,bar nem mondom,hogy nem jut eszembe,hogy milyen jo lenne meg mindig budapesten de turheto :) viszont ami fura az az,hogy a hetek iszonyat gyorsan telnek,mindjart November kozepen vagyunk,s mostmar csak egy honap valaszt el a mikulastoool :D es a varosi golyabaltol :) megyek szurkolni ^^ remelem a mi sulink nyer iden is ,eddig o nyert zsinorban,ugyhogy kell tartni a szokast :)Jovoheten Kedden erdekes nap ele nezek :) gitarvizsgam van,aztan meg a Diaktanaccsal (DT) Kaszinot es Kavehazat szervezunk este :) pincerno leszek,es mar naggggyon varom :) direkt erre az alkalomra(is) vettem egy ruhat,szep turkiz zoldes szine van,ami az egyik kedvencem :) Aztan,masnap Szerdan nincsen suli mivel modszertani nap van.Ugyhogy alukalhatok szokat szokat :3Vegul meg jovo penteken eloadjuk a Romeo es Julia feldolgozasunkat ami mar erossen varok.De meg az elott var holnap egy kis szindarabocska romanbol es jegyet ad ugyhogy meg gyorsan be kell ragjam azt a par soromat.
Na de mostmar megye is aludni csak epp akartam irni :) de jovok hamarosan egy temaval nemcsak beszamoloval,meg is van mivel csak mar almos vagyok :) Ugyhogy legyetek jok s szep almokat! <3
Udv,Almodozo.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése